افزایش میزان خروجی سدهای استان جهت مهار سیلاب های پیش رو

مدیر شرکت آب منطقه‌ای کردستان از افزایش میزان خروجی سدهای استان برای مهار سیلاب‌های در پیش‌رو خبر داد.

مدیر شرکت آب منطقه‌ای کردستان امروز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: از امروز تا پایان هفته آینده میزان خروجی سدهای استان بویژه سد قشلاق سنندج جهت مهار سیلاب های در پیش رو افزایش می‌یابد. 

کامران خرم افزود: با توجه پیش بینی بارش‌های سیل آسا از ابتدای هفته آینده؛ جهت تخلیه بخش بیشتری از حجم ورودی به مخازن سد‌ها برای مهار سیلاب‌های احتمالی پیش رو، نسبت به افزایش تدریجی خروجی سد‌های استان بویژه سد قشلاق سنندج اقدام می‌گردد.

خرم افزود: بر همین اساس ضروری است عموم مردم استان و بهره برداران پایاب سد‌های قشلاق سنندج، گاران مریوان، چراغ ویس سقز، سورال دهگلان، زیویه و گاوشان کامیاران از حضور در حریم و بستر رودخانه‌های مذکور و سایر رودخانه‌ها و مخازن سد‌های استان امتناع و در رعایت موارد ایمنی جدیت داشته باشند.

مدیر شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان بیان کرد: از تردد، توقف و اسکان در مسیر‌های بالادست و پایین دست رودخانه‌ها و سد‌های تا پایان بحران بارندگی‌ها به طور جدی پرهیز نموده تا از بروز حوادث غیرمترقبه در اثر افزایش خروجی سد‌ها و سیلاب‌های ناشی از بارندگی و خطرات دیگر جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ع

هشدار شرکت سهامی آب منطقه ای استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.