بارندگی و سیل ۹ میلیارد تومان خسارت به شبکه و تاسیسات برق وارد کرده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : بارندگی و سیل چند روز اخیر در بخشی از شهرستان‌های استان ۹ میلیارد تومان خسارت به شبکه و تاسیسات برق وارد کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیدعلی مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در بارندگی‌ها و سیل اخیر تعدادی از تیر‌های برق استان شکست و باعث قطعی برق بخشی از روستا‌ها شد که در کوتاه‌ترین زمان تیر‌های برق جایگزین نصب و برق این روستا‌ها وصل شد.

وی همچنین به آسیب دیدن چند فیلد برق در شهرستان‌های درگیر سیل خبر داد و گفت : شرکت توزیع نیروی برق قبل از شروع بارندگی‌ها اقدام به برق کشی چادر‌های برپا شده سالن‌های ورزشی که برای جابجایی زلزله زدگان و سیل زدگان آماده شده بود، کرد.

وی در ادامه یکی از اقدامات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه را قطع برق کانکس و چادر زلزله زدگان برای جلوگیری از برق گرفتگی آنان عنوان کرد و گفت: در زمان سیل و آبگرفتگی، برق کانس و چادر زلزله زدگان شهر سرپل ذهاب بخشی از شهر قطع شد و پس از جابجایی و ایمن سازی برق آن‌ها دوباره وصل شد.

مرادی در ادامه بیان داشت: در پی اخطار سازمان هواشناسی و دستور مدیریت ستاد بحران استان مرخصی تمام نیرو‌های شرکت برق در ایام عید لغو و برای مقابله با سیل و بحران احتمالی در آماده باش کامل قرار دارند و در زمان شکستگی تیر‌های برق و قطع شدن برخی از شهر‌ها به موقع وارد عمل می‌شویم و به مردم خدمت رسانی می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

تعدادی از تیر‌های برق استان شکست و باعث قطعی برق بخشی از روستا‌ها شد

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.