شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های اسلامی است

شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در سفر به مازندران با خانواده معظم شهیدحسن علیزاده در شهرستان تنکابن دیدار کرد و از آنان دلجویی کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا در این دیدار گفت: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی می‌باشد و دیدار با خانواده‌های معظم شاهد توفیق الهی و اقدامی ارزشی است.

سردار هادیانفر با اشاره به این که شهداء از جایگاه و منزلت بالایی برخودار هستند، افزود: نیروی انتظامی پاسدار خون شهداست و تلاش می‌کند با خدمت صادقانه در حفظ و امنیت عمومی بتواند گوشه‌ای از جانفشانی فرزندان این آب و خاک را پاسخگو باشد.

وی گفت:همانطور که شهیدان در حفظ و حراست از وطن و پیروی از رهبر خود جانفشانی کردند، ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان‌های آنان، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وحمایت از خانواده‌های گرانقدر شهیدان کوشا باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: زنده نگه داشتن نام شهداء توجه به تمام ارزش‌های والای انسانی است و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، تابلویی ارزشمند از توانمندی‌های ایران اسلامی در مقابل دسیسه‌های دشمنان است.

شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های اسلامی است

 

نهال انقلاب با خون شهداء آبیاری شده است

به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا، سرهنگ اکبر درویشی با خانواده شهیدان کریمی، کوزه گر، عظیم نژاد و یوسفی در شهرستان جویبار دیدار کرد.

سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار نیز در حاشیه این دیدار‌ها از شهداء به عنوان نماد آزادی خواهی و ایثارگری در جامعه اسلامی یاد و بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها تأکید کرد.

وی افزود: نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است و شهدا با نثار خون خود رسالت بزرگی بر دوش همه آحاد جامعه گذاشتند.

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام یک وظیفه همگانی است، گفت:در جامعه امروز خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی و سعادت اخروی است.

وی افزود: امنیت امروز کشور ما مرهون ایثارگری‌ها و جان فشانی شهدایی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را در ید اخلاص قرار دادند.

شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های اسلامی است

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.