چابک سازی عملیاتی، دستور کار پایانه‌های نفتی ایران در سال رونق تولید

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، چابک سازی عملیاتی، توانمندی علمی و عملی نیروی انسانی را دستور کار پایانه‌های نفتی ایران در سال رونق تولید عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس اسدروز در بررسی روند فعالیت اداره ترابری، مهندسی ساختمان و حفاظت وایمنی (HSE) پایانه نفتی خارگ افزود: سال جدید برای پایانه‌های نفتی ایران به ویژه پایانه نفتی خارگ سالی مهم و تاثیرگذار است و بر همین اساس برنامه‌ای تدوین شده که تمرکز آن در حوزه‌های چابک سازی، بهسازی، نوسازی و عملیاتی کردن فرآیندهاست.

وی، نیروی انسانی توانمند را سرمایه اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران عنوان کرد و گفت: توانمندی علمی و عملی نیروی انسانی با برنامه ریزی مدون در حوزه‌های مورد نیاز صنعت نفت کشور افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: انجام امور عملیاتی در حوزه‌های صادرات نفت و عملیات‌های دریایی در این شرکت با بالاترین استاندارد ممکن در حال اجراست

تضمین تداوم صادرات نفت اولویت شرکت پایانه‌های نفتی ایران

عباس اسدروز در جلسه معرفی مدیر جدید عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: تضمین تداوم صادرات و ارتقا توان ذخیره سازی نفت خام یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی توانمندی یک پایانه نفتی به شمار می‌رود و بر همین اساس جزو سرفصل‌های اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است.

وی این شرکت را یکی از تخصصی‌ترین شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در حوزه ذخیره سازی و صادرات عنوان کرد و ادامه داد: پایانه نفتی خارگ در خلیج فارس یکی از مهمترین پایانه‌های کشور است که با دو اسکله شرقی (T) و غربی (آذرپاد) به عنوان یکی از مشهورترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین پایانه نفتی دنیا شناخته شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: بخش عملیات در زمره آخرین خاکریز‌های ما و نزدیک‌ترین خاکریز به مشتریان است و عملکرد حوزه عملیات عملکرد ما را در مقیاس جهانی بازتاب می‌دهد.

در این مراسم حمید رضا شاهدوست به عنوان مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران معرفی شد.

بیش از ۹۰ درصد نفت کشور از پایانه نفتی خارگ صادر می‌شود.

انتهای پیام/ک

معرفی مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.