نماینده ولی فقیه در مازندران:

کاربران فضای مجازی از سیاه نمایی درباره خسارت سیل پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران از کاربران فضای مجازی خواست تا از هر نوع سیاه نمایی درباره خدمات رسانی به سیل زدگان پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری از کاربران فضای مجازی خواست تا از هر نوع سیاه نمایی درباره خسارت سیلاب و نحوه خدمات رسانی به سیل زدگان پرهیز کرده و زحمات مسؤولان را خدشه‌دار نکنند.

وی افزود: بسیاری از مصوبات به دلیل حجم کار مسؤولان به طول انجامیده و حتی به فراموشی سپرده می‌شود که امیدوارم مصوبات مربوط به خسارت سیل با توجه به عمق فاجعه و خسارات فراوان بزودی اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران از دولت خواست تا مصوبات مربوط به خسارت سیل استان را هرچه زودتر محقق کند.

وی از رهبر انقلاب و مسؤولان استانی و کشوری برای صدور دستور ویژه کمک به مردم سیل‌زده قدردانی کرد و افزود: انصافا از نخستین ساعات وقوع سیل همه پای کار بوده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

آیت‌الله طبرسی از سفر رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهور به این استان تشکر کرد و ادامه داد: استقبال گرم مردمی که در مدت چندین لحظه همه زندگیشان را از دست دادند جای تقدیر دارند.

امام جمعه ساری افزود: خونگرمی، مهربانی مردم استان قطعا مسؤولیت مسؤولان را باید صد چندان کند، زیرا از مردمی که همه هستیشان را از کف داده‌اند انتظار هرنوع پرخاش و تندی می‌رفت.

وی گفت: حضور چشمگیر سپاه، بسیج، ارتش، روحانیون و ائمه جمعه در این واقعه اتحاد و همبستگی را به بهترین وجه ممکن به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: با رونق تولید و بکارگیری نام سال باید تحریم‌ها و تهدید‌ها را ناکارآمد کنیم.
انتهای پیام/آ

مصوبات خسارت سیل مازندران هرچه زودتر محقق شود

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار