توصیه رئیس کمیته انضباطی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس

رئیس کمیته انضباطی گفت: امیدوارم مسئولان و بازیکنان هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون توجه به حواشی، در مسابقه بزرگ شهرآورد حاضر شوند.

توصیه رئیس کمیته انضباطی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: در شرایطی که از هفته پیش همگان تلاش می‌کنیم تا مسابقه شهرآورد تهران برگزار شود متاسفانه مشاهده کردیم برخی از سایت‌های هواداری در فضای مجازی مجددا یک موضوع کهنه و قدیمی را به عنوان حربه‌ای برای تخریب فضای موجود در آستانه مسابقه دربی انتخاب کردند و موضوع این است که از صحبت‌های بنده در سال گذشته در یکی از شبکه‌های رادیویی برداشت غلطی شده بود که اینجانب در سایت فدراسیون فوتبال و شبکه‌های صدا و سیما روشنگری کردم و سوء تفاهمی که ایجاد شده بود رفع شد.

او ادامه داد: بعد از آن هیچ مطلب متفاوت دیگری در خصوص آن موضوع از سوی اینجانب در هیچ شبکه‌ای مطرح نشد و نام تیم و یا بازیکنی در در صحبت‌های بنده وجود نداشت. از اینکه در آستانه شهرآورد تهران برخی افراد با نیت خاص صحبت‌های ضبط شده قبلی را دست به دست می‌کنند، متاسفم و امیدوارم مسئولان و بازیکنان هر ۲ باشگاه بدون توجه به این حواشی که به دور از حسن نیت است در مسابقه بزرگ شهرآورد تهران حاضر شوند و قطعا مسببین رواج این موضوع کهنه و قدیمی هدفی جز ضربه زدن به فوتبال ندارند. امیدوارم مسابقه بزرگ پایتخت بدون توجه به حاشیه‌ها انجام شود.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز شنبه دهم فروردین ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

غفوری دربی ۸۹ را از دست داد

VAR در شهرآورد ۸۹ به صورت آفلاین اجرا می‌شود

تمام بلیت‌های دربی ۸۹ فروخته شد

دروازه‌بان پرسپولیس در دربی ۸۹ مشخص شد

نتیجه دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را شما پیش بینی کنید

ترکیب احتمالی پرسپولیس در شهرآورد ۸۹


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی ۸۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار