لغو محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در همه جاده‌های مازندران امروز لغو شده است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در همه جاده‌های مازندران امروز لغو شده است، گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده‌های مازندران اکنون ابری و خشک است، افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده هراز عادی و روان است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها در جاده کرج از جنوب به سمت شمال پرحجم و روان است، گفت: رفت و آمد خودرو‌ها در دیگر جاده‌های مازندران نیز عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه مسافران نوروزی از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند، افزود:  با توجه به برودت هوا و بارش باران به ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ م

اعمال نشدن محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.