وخامت حال دو کوهنورد راه گم کرده در ارتفاعات بینالود

با پیدا شدن چهار کوهنورد راه گم کرده در ارتفاعات بینالود، حال دو نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

وخامت حال دو کوهنورد راه گم کرده در ارتفاعات بینالودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل شاه‌بیکی معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان مبنی بر وخامت حال دو کوهنورد در ارتفاعات بینالود و استقرار در جان پناه دوشهید، دو تیم امداد و نجات کوهستان متشکل از نجاتگران هلال احمر و کوهنوردان نیشابوری به سرپرستی علیرضا نوروزی هیمالیا نورد نیشابوری به منطقه حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: تیم‌های نجات از ساعت ۳/۳۰ بامداد به منطقه عزیمت کردند، که از مسیر کوتل نوردان در حال رسیدن به جان پناه دو شهید می‌باشند.

شاه‌بیکی بیان کرد: پیش بینی می‌شود نجاتگران تا ساعاتی دیگر در صورت مساعد بودن جوی و شرایط سیلاب به محل برسند و لازم به ذکر است همزمان یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات در نزدیکترین نقطه دسترسی استقرار دارد.

همچنین اسماعیل بهمن آبادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: چهار کوهنورد آماتور که در ارتفاعات نیشابور راه گم کرده و دچار ارتفاع زدگی و کاهش فشار خون شده بودند با کمک امدادگران این جمعیت پیدا شدند.

وی  افزود: دو تن از این افراد حال مساعدی ندارند و هم اکنون در حال انتقال به محل امن می‌باشند.

انتهای پیام//ف.ح

کوهنوردان راه گم کرده در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.