مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۲۱ هزار و ۸۸۷ نفر از مسافران استان اردبیل در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر افزود: این مسافران از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۹ فروردین سال جاری از عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمات دریافت کرده اند.

وی افزود: ۱۸ هزار و ۷۸۹ نفر از پست‌های ثابت و ۳ هزار و ۹۸ نفر از پست‌های سیار جمعیت هلال احمر استان خدمات دریافت کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: در این مدت ۲۹۸ نفر از اعضای خواهران و ۲۸۸ از اعضای برادران جمعیت هلال احمر استان در این زمان در برنامه‌ها مشارکت کرده اند.

معبودی اضافه کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان در ۱۵ ایستگاه ثابت، ۳ پست سیار، ۴ فضای دوستدار کودک، ۱۰ خیمه نماز و ۱۳ ایستگاه سلامت به مسافران خدمات ارائه داده اند.

وی گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۰۱ نفر خدمات کنترل فشار خون دریافت کرده، هزار و ۵۹۳ نفر از فضای دوستدار کودک و هزار و ۲۴۱ نفر از خیمه نماز استفاده کرده و ۳ هزار و ۴۰۷ نفر هم به پویش ملی بهرفت «بهبود رفتار‌های ترافیکی» پیوستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تعداد اقلام توزیع شده در بین مسافران در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۹ فروردین ۹۸ اظهار کرد: ۲۹ هزار و ۵۵۳ قلم محصولات در بین مسافران توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

توزیع بیش از 29 هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.