فردی به خاطر یک جفت دمپایی درجاورسیان استان مرکزی جان خود را از دست داد.

دمپایی جان یک فرد را گرفت. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، به گفته  روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:امروز شنبه دهمین روز از شروع سال ۹۸ و در ساعت ۱۸:۴۶ مردی حدودا ۵۰ ساله که برای تفریح با فرزند خود به رودخانه مانیزان میرود ناگهان دمپایی پسرش به داخل رودخانه می افتد این مرد که از شنای خوبی برخوردار بوده و غافل از اینکه رودخانه خروشان است به داخل آب میپرد.

پس از تماس با ۱۱۵ آمبولانس پایگاه جاورسیان در کم ترین زمان ممکن سر صحنه حاضر میشود و با پیکر بیجان مرد ۵۰ ساله که فاقد هر گونه علائم حیاتی بوده مواجه میشوند.

همچنین عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار خنداب گفت : فرد غرق شده  بنا بر اظهار اطرافیان،  به علت حادثه به درون بند سقوط کرده است.

وی با تکذیب شایعه طغیان رودخانه در این منطقه ادامه داد: علت غرق شدگی این فرد هیچ ارتباطی به طغیان و سیلاب ندارد.

وی ادامه داد: علت این حادثه بنا بر اعلام خانواده متوفی، عدم کنترل و سقوط از لبه بند انحرافی عنوان شده و عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی نیز مرگ بر اثرغرق شدگی را تایید کرده  اند.

فرماندار خنداب گفت : تابلو‌های هشدار دهنده و علایم خطر غرق شدگی در منطقه نصب بوده و با توجه به بارش‌های روز‌های گذشته هیچ گونه طغیانی هم گزارش نشده است.

انتهای پیام / الف

مردی در رودخانه روستای مانیزان خنداب غرق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.