با اتمام عملیات احداث خطوط انتقال آب از لایه سطحی سد البرز مشکل کمبود آب شرب شهر‌های گروه الف. به حداقل می‌رسد.

مجیدعبدالهی مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به کمبود آب در شهر‌های گروه الف به دلیل افزایش کدورت آب در سد البرز گفت: درحال حاضر ۱۵۰ تا ۱۶۰ لیتر در ثانیه آب ازلایه بالایی سد البرز برداشت و با اتمام عملیات احداث ۴۰۰ متر خطوط انتقال آب از پشت سد تا مخزن،۳۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب شهر‌های گروه الف جبران می‌شود.
 
وی با بیان اینکه مرحله اول اجرای خط انتقال مذکور به طول ۴۰۰ متر به اتمام رسید، افزود: مرحله دوم خط انتقال نیز به طول ۴۰۰ متر درمرحله نصب اتصالات قرار دارد که امروز به پایان می‌رسد.
 
عبدالهی گفت: با اتمام این پروژه، بخش اعظم مشکلات آب شرب شهر‌های بابل، بابلسر، امیر کلا و هادی شهر و روستا‌های مسیر برطرف می‌شود.
 
مدیر عامل آبفاشهری مازندران افزود: هم اکنون برخی از مشترکین این شهر‌ها با کاهش فشار آب مواجه هستند که برای رفع آن، فشار شبکه آب در ساعاتی از شبانه روز افزایش می‌یابد تا نیاز مشترکین برطرف شود.
 
عبدالهی گفت: برای تامین آب مورد نیاز مردم بابل و بابلسر تاروز گذشته ۱۹۵۰۰ بسته آب بسته بندی شده یک لیتری توزیع شد و تانکر‌های سیار آماده آبرسانی به مشترکین هستند.
 
وی با بیان اینکه وضعیت تامین آب شرب این شهر‌ها رو به بهبودی است، گفت: در روز‌های آینده به تامین آب پایدار در شهر‌های گروه الف. خواهیم رسید.
 
انتهای پیام/ م

افزایش برداشت از لایه‌های بالایی سد البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.