استاندار اردبیل:

تولید و اشتغال با فعال شدن واحد‌های تولیدی در اردبیل رونق می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: فعال شدن واحد‌های تولیدی در اردبیل رونق تولید را امسال رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در حاشیه بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی استان با اشاره به آغاز به کار چندین واحد تولیدی و صنعتی در سال جاری افزود: مقدمات فعالیت چندین کارخانه بزرگ تولیدی و صنعتی در سال گذشته انجام گرفته و امسال با فعال شدن این واحد‌ها تولید و اشتغال در استان رونق می‌گیرد.

وی بیان کرد: سرمایه گذاران و مسوولان استانی در سال گذشته با تلاش و فعالیت اقدامات اجرایی چندین واحد تولیدی را عملیاتی کرده اند که خط تولید آن‌ها امسال آغاز می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام سال "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری، انتظار می‌رود تمامی مسوولان دستگاه‌ها و سرمایه گذاران تلاش‌های خود را در راستای عملیاتی کردن این شعار با هدف ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی بیشتر کنند.

بهنام جو آغاز فعالیت فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر، کارخانه کامیون سازی در مشگین شهر و چند واحد صنعتی دیگر از جمله تولید شیرآلات و بسته بندی آب معدنی را نمونه‌هایی از این واحد‌ها دانست که در راستای رونق تولید فعالیت خواهند کرد.

وی به بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در استان اشاره کرد و افزود:این واحد‌ها از جمله واحد‌هایی هستند که موافقت‌های اولیه آن‌ها در سال گذشته صادر شده و در حال احداث و عملیات اجرایی هستند.

استاندار اردبیل ادامه داد: با رفع موانع و اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش این واحد‌ها به مدار تولید استان اضافه می‌شوند.

بهنام جو گفت: کارخانه تولید فوم برای بسته بندی کالا‌های صادراتی اعم از کاشی و لوازم الکترونیکی از جمله این واحد‌ها می‌باشد که با اختصاص تسهیلات در سال گذشته خط تولید خود را توسعه داده و به تعداد اشتغالزایی نیز افزوده است.

وی افزود: کارخانه تولید قطعات الکترونیکی کامپیوتری از دیگر واحد‌های مورد بازدید بود که به صورت نیمه کاره رها شده بود و توسط خریدار جدید تحویل گرفته شده و هم اکنون سوله هایش به اتمام رسیده و برای ساخت قطعات کامپیوتری با ۲۰ درصد آورده عملیات اجرایی را انجام می‌دهد.

استاندار اردبیل واحد تولیدی صنایع خودرویی را از دیگر واحد‌های مورد بازدید عنوان کرد و گفت: فضای مورد نیاز برای این واحد نیز تامین و احداث شده و بخشی از لوازم مورد نیاز تولید و تکثیر نیز وارد شده که به زودی فعالیت این واحد نیز آغاز می‌شود.

بهنام جو همچنین در جریان بازدید از واحد تولیدی خوراک دام و طیور نیز نسبت به رفع مشکل افزایش ظرفیت تولید این واحد قول مساعد داد.

وی افزود: این واحد برای توسعه نیاز به اختصاص زمین و سرمایه در گردش دارد که تلاش می‌شود زمین و تسهیلات مورد نیاز برای توسعه و افزایش میزان اشتغالزایی تامین شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

برچسب ها: واحد تولیدی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.