اسکان رایگان مسافران نوروزی در زرند

تمام واحد‌های تحت نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند به صورت ۲۴ ساعته در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین موظف به اسکان و اقامت رایگان مسافران نوروزی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد اسلامی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند به هشدار‌های سازمان هواشناسی پیرامون احتمال بارندگی شدید در دو روز پایانی تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: در صورتی که این بارندگی‌ها سبب اقامت اجباری مسافران در شهرستان زرند شود، مجموعه پذیرایی گردشگری پردیس و واحد‌های بوم گردی این شهرستان برای پذیرش و اقامت رایگان آنها اعلام آمادگی کرده اند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند تاکید کرد: به تمام واحد‌ها اعلام شده است در این دو روز حداکثر تخیفات را برای خدمات غذایی برای مسافران غیر بومی در نظر بگیرند.

اسلامی افزود: به زودی محموله کمک‌های فعالان گردشگری زرند به منظور توزیع در روستا‌های دامغان به استان سمنان اعزام می شود.

وی با اشاره به تفاهمنامه خواهر خواندگی شهر‌های زرند، دامغان، زهک، بافق و بجستان تصریح کرد: اکنون که یکی از شهرستان‌های خواهر خوانده مان در گروه "گشکا" دچار مشکل سیل زدگی شده است، فعالان گردشگری زرند با تهیه مقادیری آب معدنی، پتو، نان بربری زرندی، کنسروجات و ... و ارسال آن به شهرستان دامغان به یاری روستانشینان متاثر از سیل‌های اخیر دامغان خواهند شتافت.

انتهای پیام/ب

واحد‌های تحت نظارت میراث فرهنگی موظف به اسکان رایگان مسافران نوروزی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار