عرب نیوز از سخنرانی ۳ اسرائیلی در کنفرانس تجاری بحرین خبر داد

عرب نیوز با اشاره به تشدید روند عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با اعراب گزارش داد ۳ مقام صهیونیست قرار است در کنفرانس جهانی کارآفرینی که هفته آینده در پایتخت بحرین برگزار می‌شود سخنرانی کنند.

عرب نیوز از سخنرانی ۳ اسرائیلی در کنفرانس تجاری بحرین خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از عرب نیوز، این پایگاه خبری با اشاره به تشدید روند عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با اعراب گزارش داد ۳ مقام صهیونیست قرار است در کنفرانس جهانی کارآفرینی که هفته آینده در پایتخت بحرین برگزار می‌شود سخنرانی کنند.

براساس این گزارش، حداقل ۳ اسرائیلی از جمله «آنیا الدن» معاون سازمان ابداعات رژیم صهیونیستی در کنفرانس جهانی کارآفرینی در منامه سخنرانی خواهند کرد.

این درحالیست که برخی از نمایندگان پارلمان ضمن مخالفت با این اقدام علیه میزبانی بحرینی‌ها از این مقامات اسرائیلی بیانیه صادر کرده‌اند.

نمایندگان بحرینی ضمن حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با دولت یهودی اعلام کرده‌اند که برادران فلسطینی اولویت مردم بحرین و همچنین مردم عرب باقی خواهند ماند.

در بیانیه آن‌ها آمده است؛ پایان اشغالگری اسرائیل و خروج از همه سرزمین‌های عرب یک نیاز ضروری برای ثبات و امنیت منطقه و یک راه حل صلح منصفانه است.

براساس این گزارش، اسرائیل به طور رسمی فقط با دو کشور عربی مصر و اردن رابطه دیپلماتیک دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار