در چهارمحال‌ و بختیاری؛

پیگیری آخرین وضعیت بارش‌ها از سوی رئیس جمهور

رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری، آخرین وضعیت بارش‌ها در این استان را پیگیری کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، شامگاه گذشته یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸ در تماس تلفنی با اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری موارد مرتبط با بارش‌ها و سیلاب‌‎های اخیر و روند آمادگی این استان برای مقابله با هر گونه بحران در این زمینه را پیگیری کرد.

وی همچنین از تلاش‌های استاندار و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به منظور پیش بینی شرایط و تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت‌های جانی در بارش‌های اخیر تشکر و ابراز خوشحالی نمود.

روحانی همچنین از برنامه ریزی دولت برای جبران خسارت‌های مالی ناشی از این بارندگی‌ها خبر داد و گفت: جلوگیری از هر گونه خسارت جانی تا پایان بارش‌ها برای هموطنان، مورد تأکید دولت است.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این تماس تلفنی، گزارش کاملی از آمادگی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها به رئیس جمهوری ارائه کرد.

وی گفت: میزان خسارت‌های وارده به بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری در موج نخست بارش‌های سیل‌آسای اخیر، چهار هزار میلیارد ریال بوده است.

عباسی همچنین از برنامه ریزی و آمادگی کامل شورای هماهنگی مدیریت بحران و دستگاه های خدماتی و امدادی در استان خبر داد و یادآور شد: هم اکون و برای ارتقای عملکرد در حوزه مدیریت بحران، ۲۱ نفر از مدیران کل و معاونین استاندار در مناطق بحرانی مستقر هستند.

گفتنی است؛ فعالیت سامانه جدید بارشی از شنبه گذشته ۱۰ فروردین ۹۸ در منطقه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

موج جدید بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار