تلاش مضاعف پلیس برای امنیت اجتماعی مسافران نوروزی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: پلیس تمام تلاش خود را برای ارتقای آرامش و امنیت اجتماعی مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به آنها بکار می بندد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی پلیس کرمان در بازدید از ایستگاه نوروزی پلیس شهرستان انار گفت: شهرستان انار در ایام تعطیلات نوروزی به دلیل ورودی بودن برای استان، شاهد تردد فراوان مسافران نوروزی است.

وی افزود: مهمترین اقداماتی که پلیس در کاهش حوادث رانندگی باید انجام دهد اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و مسئول سازی است تا سایر ادارات و نهاد‌ها هم در این زمینه به خوبی ایفای نقش کنند.

احمدیوسفی تصریح کرد: در حوزه آگاه سازی از طریق برخی اقدامات رسانه ای، اقلام آموزشی مصور و ابلاغ هشدار‌های پلیسی به روش‌های مختلف در حال کار و تلاش هستیم، اما عامل مهم در برقراری امنیت در جامعه، همکاری خود مردم در امر خودمراقبتی و رعایت مقررات عبور و مرور است تا سالی خوب و مسافرتی بدون هرگونه حادثه برای همگان رقم بخورد.

وی تأکید کرد: پلیس تمام تلاش خود را برای ارتقای آرامش و امنیت اجتماعی مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به آنها بکار می بندد.

انتهای پیام/ب

بازدید معاون اجتماعی پلیس کرمان از ایستگاه نوروزی پلیس انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.