توزیع گوشت گرم گوسفند تنظیم بازار در یزد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: تاکنون ۱۴ تن گوشت گرم گوسفند در اختیار نهاد‌ها و ارگان‌های استان قرار گرفته تا بر اساس هر کیلو ۴۳ هزار تومان بین مردم توزیع شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، افشارپور، معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: در اجرای توزیع گوشت گرم وارداتی از محل گوسفندان زنده کشتار شده در استان تاکنون ۱۴ تن گوشت گرم برای توزیع به کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارگران و کارمندان در نظر گرفته شده است که بر اساس مکانیسمی خاص به دست جامعه هدف خواهد رسید.

افشارپور در تشریح این مکانیسم افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و به منظور توزیع عادلانه گوشت، در این مرحله توزیع فروشگاهی نداریم و گوشت بطور مستقیم و بر اساس لیست بیمه و یا کد ملی افراد سرپرست خانوار در کمیته امداد و بهزیستی و دیگر ادارات و ارگان‌ها به جامعه هدف تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گوشت برای تمامی شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو گرم گوشت وارداتی ۴۳ هزار تومان تعیین شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره حمل ۵ هزار راس گوسفند نژاد رومانف به استان گفت: استان یزد بعنوان معین ۴ استان منطقه جنوب کشور مشخص شده و علاوه بر تامین گوشت مورد نیاز استان، گوشت ۴ استان دیگر نیز در یزد کشتار و به استان‌های مورد نظر ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ص

گوشت گرم گوسفند تنظیم بازار در یزد توزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار