توزیع میوه عید از ۲۵ اسفند در شهرستان میبد / این شهرستان بیشترین سهمیه میوه را بعد از شهرستان یزد دارا است

رئیس شرکت تعونی روستایی میبد از توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند در شهرستان میبد خبر داد.

توزیع میوه عید از ۲۵ اسفند در شهرستان میبد / این شهرستان بیشترین سهمیه میوه بعد از شهرستان یزد داردبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  عبد الرسول بنّا رئیس شرکت تعاونی روستایی میبد از توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند در شهرستان میبد خبر داد و گفت: سهمیه میوه شهرستان میبد با توجه به جمعیت صد هزار نفری شهرستان صورت گرفته و بعد از شهرستان یزد بیشترین سهمیه میوه به میبد تعلق گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه عید در ۱۳ مرکز درشهرستان به فروش می‌رسد، افزود: مقدار ۶۰ تن پرتقال تامسون و والن سیاه و ۴۸ تن سیب قرمز و زرد در اولین مرحله توزیع می‌گردد ودرصورت استقبال مردم این سهمیه افزایش خواهد یافت.

بنّاء ادامه داد: با توجه به اهمیت توزیع میوه عید از اداره صمت شهرستان میبد استدعا می‌کنیم تا نسبت به نظارت آن اقدام کنند و توزیع میوه در مراکز با پارچه مخصوص میوه تنظیم بازار و قیمت درج شده میوه صورت می‌گیرد و کلیه مراکز توزیع میوه موظف به رعایت آن هستند.

رئیس شرکت تعاونی روستایی میبد با بیان اینکه قیمت میوه عید ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار است، افزود:ق یمت پرتقال تامسون ۳۵۰۰ و والن سیاه ۴۵۰۰ و سیب دماوند ۶۲۰۰ تومان است که باتوجه به شرایط توزیع بازار قیمت میوه از طریق ستاد تنظیم بازار استان مصوب می‌گردد.

انتهای پیام/ی

میوه عید از ۲۵ اسفند در شهرستان میبد توزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.