سهمیه میوه شب عید در یزد افزایش یافت

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد گفت: بیش از یک هزار و ۴۵۰ تن انواع میوه برای تنظیم بازار شب عید در یزد ذخیره شده است.

سهمیه میوه شب عید در یزد افزایش یافتعلی جهازی مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هیچ مشکلی برای تأمین بازار میوه شب عید نداریم و ذخیره سازی بیش از یک هزار و ۴۵۰ تن سیب و پرتغال انجام شده است.

وی افزود: سهمیه سیب استان نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته و برای پرتغال نیز نسبت به سال گذشته ۱۰۰ تن افزایش سهمیه داشته ایم.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد ادامه داد: سهمیه بندی و توزیع میوه در بین شهرستان‌های استان بر اساس سرانه جمعیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به  تعیین قیمت میوه شب عید در استان یزد گفت:  تعیین قیمت میوه شب عید ۲۰ اسفند ماه صادر می‌شود و کار توزیع نیز با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان، کمیته راهبردی میوه و استانداری همزمان با سراسر کشور صورت می‌پذیرد.

جهازی افزود: با توجه به پیگیری‌ها و موافقت‌های صورت گرفته سهمیه سیب استان نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته و در مورد پرتغال نیز امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ تن افزایش سهمیه داشته ایم.

وی با اشاره به  نحوه سهمیه بندی میوه‌ شهرستان‌ها تصریح کرد: سهمیه بندی و توزیع میوه در بین شهرستان‌های استان بر اساس سرانه جمعیت انجام می‌شود.

جهازی گفت: در این راستا ۹۰۰ تن پرتغال از نوع والنسیا و تامسون و ۵۵۰ تن سیب قرمز و زرد برای تنظیم بازار یزد جهت شب عید ذخیره شده است.

انتهای پیام/ی

افزایش سهمیه میوه شب عید

برچسب ها: بازار ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار