بارندگی‌های اخیر آسیبی به مراکز کانون استان کرمانشاه نرسانده است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : بارندگی‌های اخیر آسیبی به مراکز کانون استان کرمانشاه نرسانده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اعلام اینکه هیچ گونه خسارت خاصی در اثر بارندگی‌های اخیر به مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه وارد نیامده است، از تدابیر مناسب و به موقع مسوولان ارشد استان تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت : وضعیت مراکز کانون استان با تدابیری که اندیشیده شد در شرایط مناسب بوده و بحمدالله هیچ گونه مشکلی ندارند.

فتاحی افزود: بلافاصله و پس از آغاز عملیات‌های پیشگیری در سطح اداره‌های استان برای سیل، ستاد بحران اداره کل کانون پرورش فکری تشکیل و هشدار‌های لازم به همکاران داده شد.

مدیرکل کانون استان از سرکشی شبانه روزی از سوی همکاران در کلیه مراکز استان خبر داد وگفت: با کمک و تمهیدات مناسبی که از سوی مسوولان ارشد استان برای پیشگیری انجام شده، الحمدالله هیچ گونه خسارتی به مراکز کانون وارد نشده است.

فتاحی همچنین از آغاز فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در سال جدید خبر داد و افزود: کلیه مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از روز شنبه، هفدهم فروردین ماه آماده خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان می‌باشند .

 

 

انتهای پیام/د

تدابیر مناسب و به موقع مسوولان ارشد استان

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار