طرح های امداد و نجات نوروزی در شهرستان اراک اجرا شد.

اجرای دو طرح سراسری هلال احمر در شهرستان اراکعلیرضا اکبری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با داشتن آرزوی سالی کم خطر گفت:با اجرای دو طرح سراسری در شهرستان اراک از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه در تلاش برای امداد رسانی بهتر به هم وطنان هستیم.

اکبری افزود:طرح اول، امداد نجات جاده‌ای است که با یک پایگاه ثابت به صورت ۲۴ ساعته در محور اراک-فرمهین جنب پلیس راه با تجهیزات کامل آمادگی کامل آماده خدمت رسانی به هم وطنان هستیم. همچنین یک واحد سیار در محور اراک-توره که به علت مهم بودن و تردد زیاد خودرو‌ها در این محور تیمی از شهرستان اراک با تمام تجهیزات نیز مستقر گردیده است.

وی اظهار کرد:در طرح بعدی جمعیت هلال احمر، شهرستان اراک با دایر کردن پایگاه‌های ثابت و به صورت ۱۲ ساعته در سه راه خمین و پارک امیر کبیر با شعار ایمنی سلامت راهنمای نوروزی و مناسبت‌های فرهنگی شهر اراک هستند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اراک بیان کرد:از دیگر خدمات شهرستان میتوان به پایگاه‌های دوستار کودک نام برد که در پارک امیر کبیر مستقر است و با هدف آموزش و سرگرمی کودکان اقدام به برپایی برنامه‌هایی مانند نقاشی کودکان میکند.

وی همچنین در مورد طرح سحاب اظهار کرد:در این طرح‌ها تست فشار خون و قند خون انجام میگیرد که به صورت سیار در پارک‌های اراک اجرا میشود.

اکبری در خصوص آمادگی جمعیت هلال احمر شهرستان اراک در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی گفت:در روز‌های سیزدهم و شانزدهم فروردین با افزایش تردد خودرو‌ها و مراجعت مسافران نوروزی به شهر‌های محل سکونت خود یک تیم سیار و یک تیم مستقر در محل جمعیت هلال احمر اراک آماده‌ی خدمت رسانی به هم وطنان است.

او در پایان گفت:وظیفه اصلی امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر رها سازی مصدومین است و از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده حبس شدن مصدوم در حوادث جاده‌ای بودند با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ی

آمادگی کامل جمعیت هلال احمر شهرستان اراک در روز های پایانی تعطیلات نوروزی

برچسب ها: نوروز ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.