مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به هلال احمر و کمیته امداد اهدا کنند

استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان فارس در پیامی مشترک از مردم درخواست کردند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد به آسیب دیدگان اهدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پیام مشترک استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز تاکید شد که مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) به آسیب دیدگان اهدا کنند.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
با سپاس و شکر گزاری به درگاه پروردگار به جهت نزول باران و رحمت الهی در آغازین روز‌های سال نو و تشکر و قدردانی از عموم هم وطنان عزیز و به ویژه هم استانی‌های فهیم و فرهیخته استان فارس به جهت همراهی و مساعدت بی نظیر به عزیزان آسیب دیده از سیل پنجم و ششم فروردین ماه سال جاری اعم از متخصصین، کارگران، صنوف، کسبه و بازاریان، کشاورزان، نیرو‌های کشوری و لشکری، سمن‌ها و گروه‌های مردمی که در امر امداد و نجات و متعاقب آن بازتوانی آسیب دیدگان همکاری و معاضدت نمودند بدینوسیله به منظور اعمال مدیریت یکپارچه و موثر در امر کمک رسانی به مردم عزیز خواهشمند است کلیه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق جمعیت هلال احمر استان و یا شعب مستقر در شهرستان‌های این جمعیت و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان متولی قانونی کمک رسانی به آسیب دیدگان قهری اهداء فرمایند. باشد که با مدیریت صحیح و نظارت مستمر کمک‌های خیرخواهانه شما بزرگواران به نیازمندان واقعی و مستحقین مربوطه اختصاص یابد. انشااله که همگی بزرگواران نزد خداوند باری تعالی ماجورخواهند بود.

انتهای پیام/م

کمک های مردمی به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار