مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خبر داد:

ارسال محموله هلال احمر فارس برای سیل زدگان کشور

دومین محموله هلال احمر فارس برای کمک به سیل زدگان کشور ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارسال دومین محموله این جمعیت برای کمک به سیل زدگان استان‌های خوزستان، لرستان و شمال کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ تخته پتو و یک هزار و ۳۰۰ دستگاه چادر به این مناطق ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۳ هزار کیلو گرم برنج، ۲۶ هزار قوطی کنسروجات، ۳ هزار و ۹۰۰ بطری روغن، یک هزار و ۳۰۰ بسته چای، یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم قند و شکر، ۷ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم حبوبات و یک هزار و ۳۰۰ بسته نمک به همراه ۸ دستگاه تریلر و کامیونت از جمعیت فارس به مناطق درگیر سیل ارسال شده است.

درویشی با اشاره به آمادگی کامل ۱۵۰ نجاتگر به همراه تجهیزات لازم برای اعزام به مناطق یاد شده، بیان کرد: در صورت اعلام نیاز از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نیرو‌های امدادی از فارس به مناطق مورد نیاز اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها را برای جمع آوری نقدی به منظور کمک به سیل زدگان را معرفی نموده است که در صورت تمایل هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به این شماره حساب واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس به پیگیری‌های استاندار و نماینده، ولی فقیه در فارس برای جمع آوری کمک‌های نقدی برای سیل زدگان شیراز اشاره و تصریح کرد: شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۱۰۱۱ نیز نزد بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان فارس برای جمع آوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/م

ارسال محموله هلال احمر فارس به خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار