سرپرست فرمانداری حمیدیه در نشست با گروه های جهادی خواستار همکاری گروه های جهادی برای جابجایی و اسکان روستائیان در معرض سیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در نشست با گروه‌های جهادی، ضمن خسته نباشید و تشکر بابت خدمت خالصانه به مردم محروم، این حرکت را یک حرکت جهادی و خداپسندانه خواند.

وی در ادامه با اشاره به روستا‌های در معرض سیل، گزارشی از تمهیدات لازم جهت جابجایی و اسکان روستائیان را ارائه نمود.

هاشمی در پایان، باتوجه به هشدار‌های داده شده، خواستار همکاری تمامی اقشار با ستاد مدیریت بحران شهرستان حمیدیه به منظور جلوگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه شدند.

لزوم همکاری گروه های جهادی برای جابجایی و اسکان روستائیان در معرض سیل

گفتی است؛ در ابتدایی این جلسه، گروه جهادی (ستاد فرمان امام) گزارشی از اقدامات انجام شده را بیان نمود.

همچنین نشستی به منظور بررسی مسائل روستا‌های در معرض سیل شهرستان حمیدیه با حضور مسئولان کشوری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه با معاون پشتیبانی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و سایر مسئولان جلسه‌ای در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

لزوم همکاری گروه های جهادی برای جابجایی و اسکان روستائیان در معرض سیل

شاهین هاشمی در این نشست با اشاره به محدودیت جغرافیایی شهرستان، گزارشی از وضعیت سیل بند‌ها و روستا‌های در معرض سیل و همچنین نحوی جابجایی و اسکان روستائیان ارائه نمود.

رئیس ستاد بحران شهرستان در ادامه، خواستار نگاه ویژه مسئولان حاضر به شهرستان حمیدیه بخصوص روستا‌های در معرض سیل در راستای بهسازی و آسفالت شد.

سپس در ادامه این جلسه، هادی درفشی، معاون پشتیبانی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به وضعیت بحرانی کشور و طغیان آب رودخانه ها، قول مساعد در راستای بهسازی و آسفالت روستا‌ها شهرستان داد.

لزوم همکاری گروه های جهادی برای جابجایی و اسکان روستائیان در معرض سیل

انتهای پیام/گ

نجات روستاییان در معرض خطر سیل توسط گروه‌های جهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.