نتایج بنچمارک ZenFone 6 منتشر شد

به تازگی نتایج آزمایش بنچمارک گوشی بعدی ایسوس، ZenFone 6 منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از آن به ما می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایسوس، سازنده گوشی‌های هوشمند تایوانی، همه چیز را برای معرفی محصول بعدی خود ZenFone 6 در ۱۶ مه آماده کرده است. این شرکت اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند آینده ارائه نکرده است، اما گفته می‌شود ZenFone 6 در Geekbench با مشخصات اصلی آن ظاهر شده است.

این گوشی هوشمند با شماره مدل ASUS_I01WD در این Geekbench حضور داشته و آزمایش آن را انجام داده است. این همان دستگاهی است که گواهینامه Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است.

پایگاه داده معیار نشان می‌دهد که ZenFone 6 دارای پرازنده Snapdragon 855 SoC است با ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۹ پای است و در تست Geekbench از آن استفاده کرد. این گوشی امتیاز‌های ۳.۵۲۷ و ۱۱.۱۹۰ را به ترتیب در آزمون‌های تک و چند هسته‌ای به دست آورد.

در ادامه نتیجه بنچمارک این گوشی را مشاهده می‌کنید:

نتایج بنچمارک ZenFone 6 منتشر شد

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای یک دوربین خودکار یا یک مکانیسم کشویی باشد. اما، در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دستگاه ZenFone 6 یا ZenFone 6Z نامگذاری شود. با این حال، با توجه به این واقعیت که ZenFone 5Z دارای پردازنده Snapdragon 845 است، شانس این که ZenFone 6Z نام نهاده شود، بیشتر است.

هنوز بیش از یک ماه به معرفی این دستگاه باقی مانده است، بنابراین انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در روز‌های آینده بشنویم. مطمئنا اطلاعات بعدی این گوشی می‌تواند مشخصات بهتری از آن را مشخص کند. از مشخصاتی که در این آزمایش منتشر شده می‌توان تشخیص داد که گوشی بسیار خوبی را در دست خواهیم داشت که می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران را رفع کند. این نشانه خوبی برای شرکت ایسوس است.


بیشتر بخوانید: عملکرد نه‌چندان خوب گلکسی فولد در بنچمارک!


انتهای پیام/

نتایج بچمارک گوشی بعدی ایسوس

برچسب ها: فناوری ، ایسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار