تردد در محورهای استان اصفهان روان است

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان گفت:تردد در محورهای استان روان است اما ترددها از جنوب به شمال استان بیشتر از شمال به جنوب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ اصغر زارع جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های استان اصفهان اظهار کرد: تردد در محور‌های استان روان است، اما تردد‌ها از جنوب به شمال استان بیشتر از شمال به جنوب است.

وی در این خصوص افزود: تردد در حالتِ جنوب به شمالِ محور‌های اصفهان- شیراز، اصفهان- کاشان- قم و بالعکس همچنین محور قدیم اصفهان، تهران بیشتر از شمال به جنوب آنهاست.

جانشین رییس پلیس راه استان در خصوص وضعیت بارش در محور‌های استان اصفهان تصریح کرد: همچنان در محور‌های غربی شامل فریدن، خوانسار و بویین و میاندشت شاهد بارش برف و باران هستیم، اما همه این محور‌ها باز و تردد در این محور‌ها برقرار است.

وی در خصوص تعداد تصادفات در ۲۴ ساعت گذشته گفت: شب گذشته یک فقره واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در محور کاشان به اصفهان رخ داد که علت آن عدم توجه به جلو بوده و متاسفانه این حادثه یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان در خصوص توصیه به رانندگان اظهار کرد: رانندگانی که در خارج از محدوده شهر‌ها و در جاده‌ها رانندگی می‌کنند باید مراقب خواب آلودگی و هیبنوتیزم جاده‌ای باشند و پس از هر دو ساعت رانندگی ۱۰ دقیقه استراحت کنند.

وی در توصیه به رانندگانی که در داخل شهر‌ها رانندگی می‌کنند، گفت: این دسته از رانندگان باید به صورت یکنواخت رانندگی کنند و از حرکت بدون فاصله طولی پرهیز کنند، رانندگی قابل پیشبینی داشته باشند و از راهنما برای تغییر مسیر استفاده کنند.

سرهنگ زارع در توصیه به همه رانندگان اظهار کرد: همه رانندگان موظف به رعایت تمام قوانین هستند و نباید با قوانین به صورت گزینشی رفتار کنند چرا که همه آن‌ها مهم بوده و رعایت آن‌ها در حفاظت از جان مردم تاثیرات مهمی دارد.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.