ثبت بیش از ۱۷ میلیون تردد خودرو در راههای استان اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در ۱۳ هزار کیلومتر راه مواصلاتی استان بیش از ۱۷ میلیون تردد خودرو ثبت شده که نسبت سال قبل از افزایش قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مسافران، نوروز ۹۸ را متفاوت‌تر از نوروز سال‌های قبل تجربه کردند، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در ۱۳ هزار کیلومتر راه مواصلاتی استان بیش از ۱۷ میلیون تردد خودرو ثبت شده که نسبت سال قبل از افزایش قابل توجهی برخوردار است.

وی همچنین از افزایش سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان اصفهان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۴میلیون نفر در زیر چتر امنیتی کامل نیرو‌های پلیس از اماکن مختلف گردشگری پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان کسب بالاترین میزان رضایتمندی گردشگران و ثبت کاهش ۴۵درصدی جان باختگان حوادث رانندگی و کاهش ۵۰ درصدی سرقت‌های مهم را از مهمترین موفقیت‌های پلیس اصفهان در نوروز ۹۸ عنوان کرد.

‌وی از اجرای برنامه‌های فوق العاده برای بازگشت مسافران نوروزی در روز‌های پایانی هفته خبر داد و تصریح کرد: افزایش حضور فیزیکی نیرو‌های پلیس راه و راهور در راه‌های برونشهری و شهری، استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند ثبت تخلفات رانندگی از جمله برنامه‌های پلیس اصفهان در روز‌های پایانی هفته است.

سرهنگ حسین زاده با هشدار به رانندگان متخلف و حادثه ساز گفت: رفتار ماموران پلیس با رانندگان متخلف در عین رعایت احترام و حفظ حقوق شهروندی قطعاً جدی، قاطع، صریح و بدون اغماض خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف حادثه ساز علاوه بر اعمال قانون بلافاصله خودروی رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل و از ادامه تردد آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌کنم با سرعت مطمئنه حرکت کرده، از سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف ناگهانی، دنده عقب در بزرگراه‌ها و آزاد راه ها، صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی و نبستن کمربند ایمنی که هرکدام می‌تواند باعث بروز حادثه شود خودداری کنند تا ان شاء الله سفری ایمن داشته و به سلامت به منازل خود بازگردند.

انتهای پیام/م

 
انتهای پیام/م 
 

کسب رضایت گردشگران از پلیس اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار