دستگیری دو نفر سارق و کشف ۶ فقره سرقت در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری دو نفر سارق یک نفر مالخر و کشف شش فقره سرقت تجهیزات مخابراتی توسط ماموران تجسس کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

دستگیری دو نفر سارق و کشف ۶ فقره سرقت در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرارگاه مبارزه با سرقت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۳ این شهرستان با بدست آوردن سر نخ‌هایی از شیوه و شگرد سرقت ها، سارقان را شناسایی و به طور نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی دو نفر سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه مقداری اموال مسروقه تجهیزات مخابراتی از قبیل: فن، سیم، باطری نیز کشف شد.

عباسی افزود: متهمان در بازجویی پلیس لب به اعتراف شش فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و فروش اموال مسروقه به یک نفر مالخر گشودند که در یک عملیات غافلگیرانه مالخر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شده اند از مردم خواست: در حفظ و نگهداری اموال خود نهایت سعی و تلاش را انجام بدهند و حتما از وسایل و تجهیزات بازدارنده در نگهداری اموال خود استفاده کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و ناهنجاری مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام /س

کشف شش فقره سرقت تجهیزات مخابراتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.