فرمانده هوانیروز ارتش مطرح کرد؛

انجام ۵۰۰ سورتی پرواز در لرستان / ۷۰ هزار تن بار جابه‌جا شد

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه ۵۰۰ سورتی پرواز انجام شده است گفت: ۷۰ هزار تن بار جابه‌جا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از همان روز اولی که این اتفاق افتاد با بالگرد‌های هوانیروز آماده‌شده و به استان لرستان آمدیم.

وی افزود: در ۱۰ استان که دچار سیل شد مستقر شدیم، دو فروند شنوک از استان اصفهان و تعدادی بالگرد از پایگاه کرمانشاه و پایگاه مسجدسلیمان در لرستان مستقر کردیم.

فرمانده هوانیروز ارتش عنوان کرد: از صبح ساعت ۷ شروع به پرواز می‌کنیم و تا بعد از غروب آفتاب پرواز بالگرد داریم.در این سه روزی که اینجا بودیم قریب ۳۰۰ ساعت پرواز داشتیم، ۵۰۰ سورتی پرواز انجام‌شده، ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر جابه‌جایی داشتیم و  ۷۰ هزار تن بار جابه‌جاشده که واقعاً بی‌سابقه است.

وی بیان کرد: در این چند روز روستایی نبوده که سرکشی نکنیم و تمام روستا‌ها به‌ویژه شهرستان پل‌دختر، معمولان و جا‌هایی که پل‌ها قطع‌شده بود و جاده نبود هوانیروز توانستند به‌صورت ویژه بروند و هم آذوقه رسانی کنند و هم کسانی که مصدوم بودند و مشکلات جسمی داشتند را انتقال دادیم.

امیر قربانی تصریح کرد: بحث انتقال پمپ‌های برق، آب و دکل‌های مخابراتی نیز انجام شد. هوانیروز از صفرتا صد در خدمت مردم استان لرستان آماده است و در حال حاضر ۴۰ فروند بالگرد آماده در پایگاه داریم که اگر نیاز باشد امدادرسانی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ت

امدادرسانی هوانیروز ارتش به مردم سیل زده استان لرستان

برچسب ها: ارتش ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار