چطور به حضرت ام البنین متوسل شویم؟

بسیاری از شیعیان سفره‌هایی مرسوم به «سفره مادر حضرت ابوالفضل» یا «سفره ام البنین» را برای گرفتن حاجات و توسل به مادر حضرت عباس (ع) نذر می‌کنند.

همگان حضرت ام البنین را همسر حضرت علی (ع) و مادر حضرت عباس (ع)، علمدار کربلا می دانند و وی را بعنوان صبورترین مادری که همه فرزندانش را در روز عاشورا از دست داده اند می شناسند. اما در این بین برخی افراد هستند که ارادت ویژه ای به آن حضرت داشته و حتی برای گره گشایی از کارشان به وی توسل می کنند، اما این توسل چگونه است؟

امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا به تشریح نحوه توسل به حضرت ام البنین بپردازد.

چطور به حضرت ام البنین متوسل شویم؟

حضرت ام البنین کیست؟

فاطمه بنت حِزام یکی از همسران امام علی (ع) است که به اُمّ البَنین مشهور بوده و از شخصیت‌های محترم نزد شیعیان محسوب می شود.

وی مادر حضرت عباس، عبدالله، جعفر و عثمان است که هر چهار تن در روز عاشورا به شهادت رسیدند و با توجه به این موضوع که وی، مادر چهار پسر بود، به ام البنین مشهور شد.


این مطلب را از دست ندهید: مروری بر سبک زندگی و خصوصیات اخلاقی حضرت ام‌البنین (س)


پس از واقعه کربلا، ام البنین برای امام حسین (ع) و فرزندانش سوگواری می‌کرد به طوری که دشمنان اهل بیت (ع) نیز با او همنوا می‌شدند. مدفن ام البنین در قبرستان بقیع است.

جایگاه ام البنین در میان شیعیان

عالمان شیعه شجاعت، فصاحت و علاقه ام البنین به اهل بیت به‌ویژه امام حسین (ع) را ستوده و از او به نیکی و بزرگی یاد کرده‌اند.

به گفته شهید ثانی و مقرم ام البنین نسبت به خاندان پیامبر، محبت شدیدی داشت و خود را وقف خدمت به آنان کرده بود و اهل بیت نیز برای او احترام ویژه قائل بودند و در روز‌های عید، نزد او می‌رفتند.

باقر شریف قرشی نیز گفته است در تاریخ زنی همچون ام البنین دیده نشده که نسبت به فرزندان هووی خود محبتی خالصانه ورزد و آنان را بر فرزندان خویش مقدم بدارد.


این مطلب را از دست ندهید: همه آنچه درباره توسل باید بدانید + شبهاتی در باب توسل


سید محمود حسینی شاهرودی (متوفی ۱۳۹۴ق) از مراجع تقلید شیعه و از شاگردان میرزای نائینی و آقا ضیاء عراقی گفته است من در مشکلات، برای ام البنین صد مرتبه صلوات می‌فرستم و حاجت می‌گیرم.

برخی گزارش کرده‌اند که ام البنین در میان زنان شیعه جایگاه ویژه‌ای دارد، زنان ایرانی برای برآورده شدن حاجات خود و همچنین برای بالا بردن نیروی شکیبایی و تحمل مصائب به او متوسل شده و سفره‌های نذری به نام او برگزار می‌کنند.

همچنین در برخی از مناطق شیعی سفره‌هایی با نام «سفره مادر حضرت ابوالفضل» یا «سفره ام البنین» مرسوم است.

چطور به حضرت ام البنین متوسل شویم؟

راه‌های توسل به حضرت ام البنین

  • نذر زیارت کربلا به نیابت از حضرت ام البنین

آنچه به تجربه به اثبات رسیده است و در کتبی که مربوط به کرامات این بزرگوار ثبت است (از جمله کتاب ستاره درخشان مدینه نوشته شیخ علی ربّانی خلخالی)، آمده است:

نذر زیارت کربلا به نیابت از حضرت ام البنین به این نحو که هرگاه حاجت مهمی تو را روی داد به نیابت ایشان به کربلا برو و ثواب زیارت را به روح این علیا مخدره هدیه کن و از ایشان بخواه که در درگاه الهی شفیع شده تا مشکلت بر طرف گردد.

حتی اگر خودت نمی‌توانی به کربلا بروی، خرج سفر کسی را تامین نما تا وی به کربلا رفته و به نیابت از ایشان زیارت به جا آورد.


ببینید: ذکر حالات حضرت ام البنین سلام الله علیها در کلام رهبری


امید است که جاجت روا گردی چرا که به تجربه ثابت شده است که کسانیکه از این طریق به حضرت متوسل شده اند به حاجت خود رسیده اند.

  • ختم سوره یاسین

به این صورت که؛ از شب جمعه ما بین نماز و مغرب و عشا تا هشت شب (به تعداد فرزندان حضرت ام البنین و نیز فرزندان حضرت زهرا) مشغول به تلاوت سوره یاسین گردد به نحوی که؛  اولین شب جمعه به نیابت از حضرت عباس سوره یاسین را خوانده و به روح مطهر حضرت ام البنین هدیه نماید و ما بین نماز مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را هم خوانده و سپس به تعداد ۱۳۵ صلوات هدیه به روح حضرت ام البنین نماید.

در روز دوم که شب شنبه می‌شود به عبدالله دیگر فرزند حضرت ام البنین سوره یاسین را خوانده و به روح مطهر حضرت ام البنین هدیه نماید و ما بین نماز مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را هم خوانده و سپس به تعداد ۱۳۵ صلوات هدیه به روح حضرت ام البنین نماید.

در روز سوم که شب یکشنبه می‌گردد به نیابت عثمان دیگر فرزند حضرت ام البنین سوره یاسین را خوانده و به روح مطهر حضرت ام البنین هدیه نماید و ما بین نماز مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را هم خوانده و سپس به تعداد ۱۳۵ صلوات هدیه به روح حضرت ام البنین نماید.

در روز چهارم که شب دوشنبه می‌گردد به نیابت از جعفر دیگر فرزند حضرت ام البنین سوره یاسین را خوانده و به روح مطهر حضرت ام البنین هدیه نماید و ما بین نماز مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را هم خوانده و سپس به تعداد ۱۳۵ صلوات هدیه به روح حضرت ام البنین نماید.

در روز پنجم که شب سه شنبه می‌گردد به نیابت از حضرت زینب سلام الله علی‌ها سوره یاسین را خوانده و به روح مطهر حضرت ام البنین هدیه نماید و ما بین نماز مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را هم خوانده و سپس به تعداد ۱۳۵ صلوات هدیه به روح حضرت ام البنین نماید.

در روز ششم که شب جهارشنبه می‌شود به نیابت از حضرت ام کلثوم سلام الله علی‌ها سوره یاسین را خوانده و به روح مطهر حضرت ام البنین هدیه نماید و ما بین نماز مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را هم خوانده و سپس به تعداد ۱۳۵ صلوات هدیه به روح حضرت ام البنین نماید.

در روز هفتم که شب پنج شنبه می‌گردد به نیابت از امام حسن علیه السلام سوره یاسین را خوانده و به روح مطهر حضرت ام البنین هدیه نماید و ما بین نماز مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را هم خوانده و سپس به تعداد ۱۳۵ صلوات هدیه به روح حضرت ام البنین نماید.

در روز هشتم که شب جمعه می‌گردد به نیابت از اباعبد الله الحسین سوره یاسین را خوانده و به روح مطهر حضرت ام البنین هدیه نماید و ما بین نماز مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را هم خوانده و سپس به تعداد ۱۳۵ صلوات هدیه به روح حضرت ام البنین نماید.

سپس با ذکر مصائب حضرت ابا عبد الله به حضرت ام البنین متوسل شده و از ایشان طلب حاجت نماید ان شاء الله برآورده می‌گردد.

چطور به حضرت ام البنین متوسل شویم؟

  • ختم صلوات

بدین صورت که؛ روز چهارشنبه شروع نماید تا چهل روز، هر روز پس از نماز صبح به تعداد ۱۳۵ مرتبه به نام فاطمه صلوات فرستاده و به روح حضرت فاطمه کلابیه، خانم ام البنین سلام الله علی‌ها هدیه نماید. ان شاء الله در روز چهلم حاجت روا گردد.

در این ختم شرط است که اهل منزل از شروع این ختم مطلع نباشند و در طول این چهل روز مراقبه شدید نفس نماید که به گناهی مبتلا نگردد.


این مطلب را از دست ندهید: فضیلت و کیفیت دعای توسل+ متن دعا


حفظ چشم، زبان و گوش شدیدا در این ختم چهل روزه توصیه می‌گردد. ان شاء الله امید است که پس از روز چهلم به زودی زود به حاجت برسد.

  • ختم چهارده هزار صلوات

اول وضو گرفته و دهان را با گلاب خوشبو نمایید. سپس سه مرتبه صلوات اسرار آمیز که ذکر می‌گردد را بفرستید و پس از آن به نیابت از حضرت ام البنین برای هر معصوم ۱۰۰۰ صلوات فرستاده و به روح پاک ائمه معصومین هدیه نمایید. سپس از حضرت ام البنین بخواهید که شفیع در درگاه الهی قرار گیرد و حاجت شما را از حضرت حق طلب نماید.

  • صلوات اسرار آمیز

اللهم صلّ علی سیدنا و حبیبنا و شفیعنا محمد، حاء الرحمه و میم الملک و دال الدّوام، السیّد الکامل الفاتح، کلّما ذکرک و ذکره الذّاکرون و کلّما سهی و غفل عن ذکرک و ذکره الغافلون صلاة دائمة بدوامک، باقیة ببقائک، لا منتهی لها دون ذلک و علی آله و اصحابه، کذلک انک علی کل شیئ قدیر و بالاجابة جدیر

ترجمه

خدایا بر آقا، دوست و شفیع ما حضرت محمد که حرف حاء در نامش، نشانه رحمت است و حرف میم در نامش، نشانه ملک و سلطنت و حرف دالش، نشانه دوام و بقاء است، همو که آقای کامل و گشاینده است؛ درودی بفرست به تعداد هر آنچه که تو را یاد می‌کنند و هر آنچه که از تو غافل شده است (یعنی به تعداد کل مخلوقات هستی که به شماره نمی‌آیند) آنچنان درودی که به دوام تو دائم است و به بقای تو باقی، و هیچ انتهایی ندارد و نیز بر خاندان پاک و مطهرش ونیز بر اصحابش، این چنین است که تو بر هر چیز توانایی و بر پذیرفتن حاجات جدیر

  • ختم یک دوره کامل قرآن به نیابت حضرت ام البنین سلام الله علی‌ها جهت رفع گرفتاری‌ها موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۱۹:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
برای منم دعا کنید??
Iran (Islamic Republic of)
محمد سینا
۰۳:۴۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
خانم مهربانم من طفل تو شکمم رو از طبیب حقیقی از خدای خودم گرفتم. دکتر گفت قلبش نمیزنه. بعصی ها گفتن زود رفتی‌. میخوام دو سه هفته دیگه باز برم. خانم جانم تو رو بحق امام حسن و ام حسین ع، تو بحق حضرت فاطمه س که همشونو بی نهایت دوست داشتی، تو به حق قمر بنی هاشم و فرزندان بزرگوارت، حاجت همه این بنده های خدا رو بخواه از خدا و اگر طفلک منم وجودش خیره برای دنیا از خدا بخواه به من ببخشدش به بزرگواری و مهربونی ش. راضیم به رضای خودش
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۱۹:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام تو رو خدا اگه میشه برای گرفتاری من هم دعا کنید«التماس دعای زیاد»
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه خانم
۰۲:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
سلام خواهش میکنم دعاکنین بتونیم منونامزدم بریم سر خونه زندگبمون خرجا خیلی گرونه خواهش میکنم دعاکنین ۲سالونیم بیشتر هم گذشته خیلی سختمونه دعاکنین خواهش میکنم برامون
Iran (Islamic Republic of)
نازنین ذبیحی
۰۰:۵۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام شبتون بخیر آیا کاری از دست ما برمیاد
Iran (Islamic Republic of)
نوکر ابوالفضل
۰۱:۳۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
به خالق با صداقت در خانه ابوالفضل رفتم و جواب گرفتم افسوس که جوانان ما شل ایمان شدن
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۰۳:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
یا حضرت ام‌البنین تو رو به دو دست بریده ابالفضل قسمت میدم که در این شب میلاد آن فرزند باب الحوائجت به برادر دلشکسته من هم کمک کنی که حاجت روا بشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۹ دی ۱۴۰۲
سلام امیدوارم همگی به حاجات دلمون برسیم منم ی مشکل خیلییییی بزرگ دارم تورو خدا منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
با سلام و احترام و تشکر بابت مطالب ارزنده تان
آیا ختم و توسل دیگری برای حضرت ام بنین غیر از موارد فوق ذکر نشده؟
چند سالی است ختم سوره یس به نیت ام البنین به گونه دیگری، در فضای مجازی دست بدست می شود که به این گونه است. از اولین شب جمعه نزدیک به نیمه ماه به مدت چهار هفته، شب جمعه اول یک یس هدیه به حضرت ابالفضل، شب جمعه دوم، دو یس هدیه به ایشان، سومین شب جمعه، سه یس هدیه به آن حضرت و شب جمعه چهارم، چهار یس به نیتبت از حضرت ابالفضل ع هدیه به مادرشان حضرت ام البنین و بعد درخواست حاجت از آن بزرگوار. آیا این ختم که گفته شده مجرب است، سندیت دارد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
دوستان من را دعا کنید اینکه شما منو دعا کنید بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
محاله جواب به خواسته تون نرسید البته خواسته تون مشروع باید باید باشه میتونید ۱۰۰حمد نذر کنید
یا روزی ۱۸۴صلوات بفرستید
یا یه سفربرید کربلا هدیه کنید بهشون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۲:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
برای سوره یاسین و توسل به حضرت به مدت ۴ هفته اگر یکی از پنج شنبه ها یادمون بره چی میشه ؟؟ من هفته سوم یادم رفت و الان نمی‌دونم چکار کنم سوم و چهارمین هفته رو با هم بخونم ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
سلام من یک مرتبه ختم سوره یس کردم برای حضرت ام البنین جواب گرفتم این خانم سریع الحاجت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
یا حضرت ام البنین تورا بح حق دست های بریده ابوالفضل همه راحاجت روا کن منم حاجت روا کن آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
یا‌حضرت‌ام‌ابنین‌۱۲‌ساله‌دارم‌در‌میزنم‌دیگه‌خسته‌شدم‌
خودت‌دردم‌را‌میدونی‌کمکم‌کن‌به‌حق‌امام‌حسین‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
منم حاجتم میخوام
Iran (Islamic Republic of)
محتاج دعا
۰۹:۵۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
برای اولین بار متوسل شدم به بانو،۶ ماه تمام التماس کردم آخرش هیچ هیچ هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۱
سلام.. خدا را قسم می دهم بر بانوی شهامت وایثار و14 معصوم که مشکلات و گرفتاری همه ی عزیزان برطرف وهمگی به حاجت دلشون برسند خدا همه‌ی جوان ها را عاقبت به خیر وشغل وزندگی ودلشون را شاد کنه به حق بانوی دو عالم
ام البنین در کنار حاجت روایی همگی نظری هم به ما کند. امین
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۹:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام تو را خدا برا من دعا کنید یه مشکل خیلی بزرگ دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
سلام بر بانوی شهامت و ایثار، ام البنبن
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
یا حضرت ام البنین تمام نظرات و کامنتای ک اینجا نوشته بودن رو خوندم راستش یهو خجالت کشیدم چیزی از حاجتای خودم بگم خانم جان شما سرتون خیلی شلوغ بود ازتون میخوام حاجت همه اینایی ک اینجا حرف دلشون رو نوشتن بدی ب حق این شب عزیز آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۸ تير ۱۴۰۱
یا حضرت ام البنین تورو بجان پسرت قمر بنی هاشم دعای منم مستجاب کن بزار امسال استخدام بشم دیگه تو زندگی کم آوردم دیگه بریدم دیگه تحمل سختی کشیدن مادرمو ندارم دوس دارم تا عمر دارم بهش کمک کنم و از مال دنیا بی نیازش کنم ولی دستم خالیه همه امیدم اینه ک امسال آزمون قبول بشم کمکم کن متوسل شدم ب شما دست خالی برنگردونم محتاج نگاهتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ تير ۱۴۰۱
خانم جان تو رو به حق چهار فرزند شهیدت قسم میدم وساطت مادرم رو پیش خدا بکن دکتر ها جواب کردن تو رو به حق مادر بودن وساطت مادرم رو پیش خدا بکن
Iran (Islamic Republic of)
بی پناه
۰۰:۲۵ ۱۶ تير ۱۴۰۱
خانم بزرگوار ای عزیز دل ای مصیبت دیده تو رو به دسته گلت که با نامردی پر پر ش کردن تو رو به دستای بریده شده آقام ابلفضل قسمت میدم تو رو به امام حسینم که سر از تنش جدا کردن قسم که پناهم بده گره کارمو باز کن خودت به فریادم برس نزار زندگیم از بین بره مشکلمو به دستات سپردم خودت وساطتت ما رو پیش خدا کن انشالله مشکل همه حل شه به دعای خیر مردم مشکل منم حل شه
Iran (Islamic Republic of)
s
۱۵:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام اگه عزر شرعی داشته باشیم میتوانیم به حضرت ام البنین متوسل شد و سوره یاسین بخونیم ؟ اخه نوشته بین نماز مغرب و عشا
Iran (Islamic Republic of)
خادم الحسین
۱۹:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
یا ام البنین بحق دستای بریده ابوالفضل و امید ناامید شد ش حاجتمو بده دخیلت میشم سفرتو میندازم شفامو بده دخیلت میشم سفرتو میندازم شفامو بده یه معجزه ازت میخام ی حال خوب ی پسر باایمان نذر میکنم که در راه حسین قدم برداره اسمشو بذارم ابا الفضل ناامیدم نکن که خیلی ناامیدم ای مادر باب الحوایج بفریادم برس شفا شفا شفا شفا شفای منو بده ی معجزه بهم نشون بده که صدامو می شنوی شنیدی بحق غم غربت زینب ب ناله های رباب ناامیدم نکن.
Iran (Islamic Republic of)
دلشکسته
۰۲:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
خنم ام البنین من از بچگی علاقه شدیدی به شما داشته ودارم در عرض چند سال متوالی مشکلات زیادی برایم پیش امد از جمله مریضی پسرم تورو قسمت میدم به خانم فاطمه زهرا شفای پسر منو از خدا بخواهی
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۸:۲۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام بر ام البنین خانم جان تورو قسمت میدم به خون حسین به دست بریده آقا حضرت عباس مشکل ما رو هم از خدا بخواه حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام خانم جان...فداتون بشم....فدای دستای بریده پسرت بشم...فدای همسرت،،،،آقا و مولام بشم...به حق فرزندان خانم فاطمه زهرا که می‌دونم خیلی دوسشون دارم...التماس میکنم حاجت همه حاجت مندان مد نظر از خدا بخواه...
Iran (Islamic Republic of)
مهدخت
۲۲:۵۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای مادر عزیز حضرت عباس،به حق دو دست ابوالفضل خودت واسطه بشو به درگاه خدا و گره از کارهمه و بعدش منه حقیر باز کن خانم ام البنین بد گرفتارم ازم دفاع کن من بی دفاع بی دفاعم
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۷:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای مادر عزیز،شماکه توی تولد امام حسن علیه السلام مژده حاجت رواییمو بهم دادین،تورو خدا بقیشم خودتون درست کنید
میخوان حقمو بخورن،کاری از دستم برنمیاد مگه دوباره در حقم بزرگواری کنی
تورو به امام حسن مجتبی علیه السلام قسمت میدم،نا امیدم نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا ام البنین .بد گیرم خیلی گیرم گیر گیر اینقدر که هر بار قبل از به زبون اوردم مشکلم بغض گلوم میگیره تو به دستان بریده ابولفضلت تورو به سر بریده حسین شفاعتم کنی تا از این مشکل خیلی کهنه کرده خلاص شم توبه جدتت قسم میدم تنهام ندارین .خواهش خواهشاً التماس التماس
Iran (Islamic Republic of)
خادم الحسین
۱۷:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام یا حضرت ام البنین..سلام مادر یل کربلا...سلام ای شیرزن با عاطفه...سلام ای مادری که فرزندان زهرا را بر فرزندان خود ارجح میدانی...یا حضرت ام البنین تورا اول قسم میدهم به جان امام حسین چون ارادت خاصی به امام حسین داری بعد تو را قسم میدهم به ساقی دشت کربلا علمدار کربلا ابالفضل العباس خودت دلم من و خانواده ام را شاد کن و این مشکل پیش آمده را برطرف کن...یا حضرت ام البنین کارم شغلم آبرویم موقعیتم زندگیم و تمام امورات زندگیم به خدای تو و خودت می‌سپارم خودت حفظشان کن...یا حضرت ام البنین تورا به عباست دشمنان ما را به راه راست هدایت کن و دفع بلا بگردان...فردا روز مهم و پراسترس درپیش دارم خودت کمکم کن..حاجتم را روا کن تو را به شهید و طفل شیرخوار دشت کربلا
Iran (Islamic Republic of)
یا حسین
۱۶:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بانوی صبور و رشید و دلاور سلام ب حضرت ام االبنین، یا ام ابنین تو روقسم میدم به سر بریده اقا اما حسین، بانو ام البنین تورو قسم میدم به فرق شکافته علی علیه اسلام،تورو قسم میدم ب دستای قلم شده اقا ابوالفضل عباس، مشکلم رو حل کن گره از کارو گرفتاریم

باز کن قلبمو شاد کن نا امیدم نکن یا ام اابنین تورو به عباست قسمت میدم نا امیدم نکن. ۱۴هزار صلوات نذرت به نیابت از شما هدیه به ۱۴معصوم حاجتمو بده خانوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
یاحضرت ام البنین قسمت میدم به حضرت ابوالفضل که اول فرج امام زمان بعد هم گره از کارمن بگشای مشکل من هم حل کنی وپسرم رابه راه راست هدایت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا ام البنین
تو رو ب جان حسین ک دارم قرآن برسر. و رسیدم ب حسین
شما خانم جان یتیم نوازید شما. حاجت من بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یاام البنین قسمت میدم به جان علمداردشت کربلااقا ابوالفضل اول فرج وظهور اقا صاحب الزمان بعد ساامتی خودم وخانوادم وعاقبت به خیری وارامش زندگی بعد کمک کن حاجت همه روبده کنک کن یه کار عاقبت دار بیمه دار گیر شوهرم بیادرزق حلال بابکت برار تو زندگیم امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا حضرت ام البنین تورا به جان امام حسین(ع) و حصرت عباس (ع) قسمت میدهم ...مشگل منم حل کن دست پسر منم بگیر ...
Iran (Islamic Republic of)
ش.ش
۱۵:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا حضرت ام البنین شما روقسم میدم به حق آقا اباعبدلله الحسین که خیلی بهش ارادت دارید مادرم روشفا بده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا حضرت ام البنین قسمت میدهم به جان عباست منو ناامید نکن میدونی ازت چی میخوام خواهش میکنم برام دعا کنین انشالله همه حاجت روابشن صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام برمادرحضرت عباس
حضرت اموالبنین تور به جان چهارتاپسرت قسمت میدم ازخدا بخای منم مادرشم
دکترها جوابم کردن میگن نمیتونم صاحب بچه بشم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۱۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما را قسم میدم به حضرت امولبنین این شب های قدر واسه پسر منم دعا کنید گره از بخت وزندگیش باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
حیران و ذلیل
۰۵:۴۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بر بانوی صبر و عشق.خودت می دونی چی میخوام. همه رو بدون پشیمونی حاجت روا کن من رو هم نه به خاطر لیاقت بلکه از روی محبت خود مایوس نگردون ان شاالله... دستم به دامن پاکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بر خانم ام البنین برای این بنده گناهکار دعا کنید خودشو پیدا کنه و به ارامش برسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا ام البنین شفای همه بیمارها .منم گوشه چشمی بندازی.خدایا به حق این شبهای قدر به همه مریضا سلامتی بده.آمین
Iran (Islamic Republic of)
عمه ای دل شکسته
۲۰:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا حضرت ام البنین دخیلم ، به جان حسین فاطمه قسمت میدم شفای سید حسن مارو از خدا بگیر. شما آبرومند درگاه خدایی، به مقام عباست قسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ام البنین جانم شفای پسر شش سالم رو ازت میخوام تورو به جون چهارتا پسرت قسمت میدم تو رو به دستای بریده حضرت عباس خانمی کن عزیزم از خدا بخواه زبون بچم رو باز کنه دیگه خسته شدم هر روز دارم زجر میکشم فقط شفای پسرم رو میخوام کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
یاام البنین قسمت به دودست بریده ابالفضل علیه السلام ودل سوخته حضرت فاطمه همه مریضاروشفابده وپسرمنوکمک کن التماس دعادارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
یا حضرت ام البنین شمارا قسم می دهم به دستهای بریده حضرت عباس شفای پسرم را از خداوند بگیرید ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
توسل به حضرت ام البنین
۱۵:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام بر همه بزرگواران
من ی خواستگاری داشتم که همه جوره از لحاظ اخلاق ۲۰بود ولی نمیدونستم مریضه
خودشم بعد از این همه سال،چندماهه که متوجه شده و نمی‌دونست که فعلا نباید ازدواج کنه.بخاطر وجدان پاکش ازم خواست برای اينکه زندگیم بهم‌نریزه، نامزدی رو ی جوری بهم بزنم که آبروی هیچ کدوممون نره.ولی به جز پزشکش من میدونم که او مریضه.براش خیییلی ناراحتم که کسی نمیدونه تا براش دعا کنه.البته بخاطر ذات و اخلاق درستش دوسش دارم.ی وویسی تو گوشیم داشتم ولی خدا خودش میدونست که من از این وویس هیچ اطلاعی نداشتم ولی وقتی گوشش دادم گفت به حضرت ابوالفضل و مادر مهربونش حضرت ام البنین متوسل شیم.
ازتون خواهش دارم براش دعا کنین.التماستون میکنم از حضرت ام البنین بخواین که منو دست خالی از درش رد نکنه.بگو اولین باره اومد سراغت فقط شفای این جوون رو ازش میخوام.خییییلی زود هم.
الهی حضرت حاجت همتونو برآورده کنه.
بهم گفت ما آدمای بدی نیستیم ولی این مریضی نمیزاره......
هر جا رفتین زیارت و ذکر گفتین دعاش کنید که در حد معجزه شفا پیدا کنه.
الهی همه بیماران شفا پیدا کنن.چه اونایی که میدونن چه نمیدونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
خانم جان شفای تک پسرمو میخوام مهدیارم حتی ننیتونه یه لیوان آب تنهایی بخوره پسرم راه نمیتونه بره ۵سالشه فقط حسرت میخوره جدیدا میپرسع مامان چرا من نمیتونم خواهر دوقلوش داره افسردگی میگیره خانم جان اگه امتحان من مریضی بچمه منو بکشید چون هر رو ز با حرفاش ۱۰۰۰بار میمیرم تو رو به آبروی خانم فاطمه زهرا به دستای بریده ابوالفضل ناامیدم نکن..‌‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
غریب
۰۰:۴۸ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
یا ام البنین به حق دست های قطع شده عباس ظهور امام زمان را نزدیک کن آمين
Iran (Islamic Republic of)
بیقرار
۱۷:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام به صلابت عشقت که خبر مرگ ۳ پسرت شنیدی باز بیقرار حال حسین رو پرسیدی خانوم امالبنین..سلام به خلوصتون که تا قاصد گفت حسینت شهید شده بی اختیار فریاد زدی بشیر رگهای قلبم رو پاره کردی
Iran (Islamic Republic of)
مامان طاها
۰۰:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام بر بانوی ادب و احترام و معرفت حضرت ام البنین س
سلام بر پسران رشید و سعادتمندش حضرت عباس ع عثمان عبدا.. جعفر که همگی در رکاب امام حسین ع بشهادت رسیدن
صلوات محمدی هدیه به روح مطهر ایشان
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۰۱:۴۴ ۲۷ دی ۱۴۰۰
به درد من امشب دوا بنویس ای مادر علمدار مادر حضرت عباس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۶ دی ۱۴۰۰
خانم جان دستم به دامنت .به جان عزیز زهرا قسمت میدم خانم ام البنین ،میدونم آقامون اباعبدالله الحسین رو خیلی دوست داری .ازتون می‌خوام عزت و آبروی شوهرمو بهش بدی.مدتیه شرایط مالی بدی داره و به مردم بدهکاره وهمش نگرانه.فقط شفاعت شما رو می‌خوام.تا وضع مالیس خوب بود همه دورش بودن ولی الان هیچ کس حتی حالشو نمی‌رسه.خودت حالمونو بپرس
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۳:۴۴ ۲۶ دی ۱۴۰۰
یا ام البنین تورو به حق دستای بریده عباست قسم همه ی عاشقا رو به عشقشون برسون منم به اونی ک تو دلمه و نمیدونه برسون وبرای برگشتنش یه کاری کن تا از ته دلم خوشحال بشم و این بار دیگه قلبم نشکنه(آمین)
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۳:۱۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
یا ام البنین مادر دلسوز صبور به حق فرزند بزرگوارت عباس زندگیمو برگردونم بهم نزار از همسرم جدا بشم.ازدوستان عزیز خواهش مندم برای برآورده شدن حاجاتم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
یا ام البنین بانو ومادر صبور بهت متوسل میشم در روز شهادتت چون میدونم صدامو میشنوی..منم یک مادرم ازت عاجزانه میخوام شفا وسلامتی تنها فرزندم واز خدا بخوای ودل من مادرو شاد کنی...‌آرامش میخوام چندساله که درگیر بیماری ومشگل پسرم هستم. ‌‌سلامتی وشقاش ازت میخام. ‌.صبر وارامش میخام.‌‌..التماس دعا ازهمه ی متوسلین دارم..
Iran (Islamic Republic of)
Sam99
۰۵:۲۶ ۲۶ دی ۱۴۰۰
یا ام البنین ای مادر علمدار کربلا اعصاب و قلب مادرم رو خوب کن ،خودم رو هم از خداوند شفاعتم کن برای سعادت معنوی از سوی پرودگار ای بانوی بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۲:۴۸ ۲۶ دی ۱۴۰۰
یا حضرت ام البنین کمکم کن . ترو خدا دعام کنید . افسردگی دارم . مشروب و سیگار گذاشتم کنار چند ماهی میشه . خیلی داغونم دعام کنید . تمرکز ندارم . شب ها خواب ندارم . برای دشمنم هم خدا نیاره . امشب بد جور دلم گرفته . تلوزیون روشن کردم روضه حضرت ام البنین بود . افتادم روی گریه یکم سبک شدم . ادم مذهبی نیستم ولی نماز میخونم . ترو خدا دعام کنید . ۲۸ سالم . زن و بچه دارم .ولی فقط خدا میدونه با سیلی صورتم سرخ نگه داشتم . خدایا به حق ام البنین اول مشکلات بغیه را حل کن بعد من . خدایا ببخشید که سالها ستم بر خودم کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۶ دی ۱۴۰۰
یا ام البنین یا مادر عباس بحق زهرا وعلی بحق زینب وحسین بحق ام کلثوم وحسن بحق پسرانت شفای همه بیماران سرطانی ومن که ۲ ساله درگیرم خانم جانیه دعایی در حق جون من بکنید از سر درگمی دربیاد وعشق حسین در دلش زبانه بکشد الهم عجل لولیک الفرج رواشدن حاجات همه جوانها صلوات شادی روح مطهر وپاک حضرت ام البنین وحضرت عباس صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
سلام عزیزان دلتون را صاف کنید هر چی بخوایید خدا بهتون میدد بحق بی بی ام البنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۴ دی ۱۴۰۰
یا ام البنین ای بانوی والا مقام ای مادر علمدار کربلا وای همسر علی به حق فرزندان شهیدت وبحق دستان بریده عباست شفای دخترم را از خدا بخواه ای آبرومند در نزدخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۴ دی ۱۴۰۰
یاام البنین به حق خانم فاطمه زهرا وبه حق حضرت ابوالفضل حاجت همه رو ومن بیچاره رو بده من چند ماه بیکار شدم ومنتظر خبر از یه جایی هستم خودت درست کن به حق سید الشهدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۰
یاام البنین توروب جون عباست امیدموناامیدنکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۰ دی ۱۴۰۰
ازهمگی التماس دعادارم واسه حاجتروایی همه مجردها وحل شدن مشکل ازدواج ونیک بختی همه دم بختها
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۹:۱۹ ۱۸ دی ۱۴۰۰
یا ام البنین تورو به جان پسرت ابوالفضل قسمت مامانم این ماه حامله باشه
اسمشو ابوالفضل میزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۱ دی ۱۴۰۰
یا ام البنین تو رو بجان عباست به یاس و ناامیدی عباست قسمت میدم صادق رو شفاعت کن
برادرم صادق بچه ش ۲ سالشه و سرطان پیشرفته داره و د‌کترا جوابش کردن
ماامیدمون دم خونه فرزندان شماست
تورو به شیر مادرت یا ام البنین صادق رو ب مادر دلشکسته ش ببخش
کمکش کنید شما به درگاه خدا آبرو داریداز خدا شما بخاید براش
ناامیدمون نکنید ای بانو ای همسر امیرالمومنین
صادق میاد انشاالله کربلا پابوسی فرزندانتون
مردم التماس دعا دارم داداشم جوونه دلم خون تورو خدا دعاش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام .من به این بانوی بزرگ برای حاجتی متوسل شدم و از طرف ایشون صلوات حضرت فاطمه روز 100 تا میفرستادم تا ثوابش به روح مطهر ایشون برسه تا بعد از مدتی تو خواب شبم خانمی اومدن گفتن نگران نباش بسپرش به حضرت فاطمه صبح که بیدار شدم یادم اومد ولی گفتم چه خواب عجیبی اون خان کی بود؟ و بهش توجهی نکردم ولی صلواتامو هر روز میفرستادم تا اینکه یک شب دوباره همون خانم دوباره اومد و گفت نگران نباش بسپرش به حضرت فاطمه و باز فراموش کردم اومدم اداره همکارم گفت امروز روز وفات مادر حضرت ابوالفضل ام البنینه و ناگهان خواب دیشبم یادم اومد و فهمیدم اون خواب تکراری خود ایشون بودند که میومدند به خوابم و حاجتم برآورده شده و خودم خبر ندارم انشالله به حرمت مقامشون خدا بهمتون حاجت روایی و به مریضا شفای عاجل عنایت بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسین مرتضوی
۱۳:۱۴ ۲۵ دی ۱۴۰۰
دوستان عزیز خواهش می کنم شمابه مقام والای ایشان بنده رادعاکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
سلام چقدحس خوبی گرفتم دعاهای دوستان رو خوندم ان شاءالله بی بی ام البنین حاجت همه رو بده.یا ام البنین تورو جان عباست قسم صدای قلب شکسته منم بشنو خودت میدونی علی چ ضربه ایی بهم زده و چطور دلمو شکوند به بی بطاقت کربلا قسم انتقاممو بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
یا ام البنین تورو ب جان پسرت ب غیرت پسرت عباس صادق رو شفا بده دکترا جوابش کردن بحق حانم فاطمه زهرا بحق شب عاشورای حضرت زینب داداشمو شفابده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
یا ام البنین تورو به دستای بریده عباست تورو به امام حسین تورو به تمام شهدای کربلا قسمت میدم منو عشقم به هم برسیم و مشکلاتمون حل بشه. برای برآورده شدن حاجتم صلوات نثار ام البنین کنید♡
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۴:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
خانم كمكم كن،به من بي ابرو و بي عزت كمك كن
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۲:۳۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
السلام یا ام بنی تو رو جان عباست قسم تو رو جان علی قسم سلامتی منو بهم برگردون دشمن شاد نشم یا مادر عباس تو را به دست بریده عباست قسم.پسرم رو دوباره بهم بر گردان آرامشی در بین خانواده ام بیار از گرفتاریها نجانتم بده تا بتونم قرض مردم را بدم به امید فردا یا ام بنی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۶:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
خدا به حق این بانوی عزیز گره از همه مشکلات دوستان باز کنه منم چند ساله ازدواج کردم تو خونه خانواده شوهرم زندگی میکنم خانم جان کمک کن تا شوهر منم بتونه خونه مستقلی تهیه کنه ماهم رو زندگی جداگانه داشته باشیم برای برآورده شدن حاجت منم اگه ممکنه صلوات نثار خانم ام البنین کنین
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۰۳:۳۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
ازسلام علیکم یاام البنین تورو قسمت میدم به دست بریده عباست توروقسمت میدم به امام حسین تورو قسمت میدم به گلوی بریده علی اصغر شوهرمو عاقل کن کاری کن دست از هرزگی برداره دست از فیلم های ناجور برداره قسمت میدم به علی اکبر یا ام البنین کمکم کن بخدا خسته شدم ۱۱ سال دارم خیانت میبینم دست بزن داره فوش های ناجور میده بچه رو کتک میزنه توروقسمت میدم به بچه هات همیشه دنبال ناموس مردمه چندین بار دست به خودکشی زدم نشد کمکم کن تورو به حضرت زینب قسم میدم قسمت میدم به حضرت ابوالفضل کمکم کن خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۳۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
از سلام علیکم یاام البنین تورو فزندانت قسمت میدم که دعای اول ظهور امام زمان (ع ) دوم عاقبت همه جهانیان ختم بخیر بشه و سوم یا ام البنین تو قسمت میدم به دستهای جداشده حضرت عباس (ع ) نزار زندگیم خراب بشه چقدر فرزند برات عزیزه من 2 تا فرزند دارم یا ام البنین تورو به سر بریده امام حسین (ع )قسمت میدم که مهر منو به دل خانومم بنداز که انشاءالله امید بخدااااااا باهم آشتی کنیم یا ام البنین دستم به دامنت پیش خدا شفاهتم کن تورو قسمت میدم به فرزندانت یاام البنین بانوی بزرگوار...
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۴:۲۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
یا ام البنین تب بچه ام رو بیار پایین مثل همیشه خانمی کن و جوابم رو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
یا بی بی ام البنین تو رو قسم ب دستان بریده حضرت عباس تو رو ب سر بریده ی امام حسین تو را ب جان اقا علی اصغر قسم شفاعت ما رو بکن شما ک پیش خدا ابرو داری مشکلم حل بشه
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
۱۰ ساله که دارم زجر میکشم
تورو به دارو ندارتون قسم میدم
تورو به نفس عزیزاتون قسم میدم برام دعا کنین
التماستون میکنم دعا کنین برام
یه صلوات برام بفرستین که حل شه
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
خانم جانم با دل شکسته برای اولین بار می‌نویسم
خانم قشنگم
یا حضرت ام البنین ۱۰ ساله که از همه می‌خوام
۱۰ ساله که دارم زجر میکشم
تک تک اعضای بدنم درگیر شده
یا حضرت ام البنین این بار دلمو نشکون
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
سلام برام البنین مادرشهیدان مادر بزرگوار همه.خانم جان خیلی درددهرم خیلی مشکل دارم به حق حسینت وبه حق عباست واسطه شوبادستان بریده عباس گره مشکلاتم رو بازکن نکن زیر منت وشمانت شم نزارخودم وپسرم افسرده بشم عاقبت بخیرم کن وزود حاجتمو بده جانم به فدای عباست توراخداحاجتمو بده برای اولین باره درخونتو میزنم تازه این دروشناختم دربه رویم باز کن ودست رد به سینه ام نزن کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
یا حضرت ام‌البنین شمارو به وفای پسرتون قسم به حضرت رقیه به علی اصغر امام حسین به دربه دری اهل بیت پیامبر به دستان بریده پسرتون به فرزندان رشیدتون قسمت ن میدم برام برای بچم مادری کنید بچم خوب بشه بچم شفابدید پسرم کوچولو هست شمارو به ذات مقدس خدا قسم میدم به روسیاهی من نگاه نکنید بچمو شفا بدین قول میدم منم همه اونهایی که بهم ظلم کردن رو ببخشم مادر مهربون پسرموشفا بدین آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
یا ام‌البنین شمارو به دربدری حضرت زینب قسمت میدم بچمو شفا بده خودت میدونی که جیگرم ریش شده تو این دوساله چقد شکسته شدم شمارو به آبروی آقا امیرالمؤمنین بچمو شفا بده یا ام‌البنین دست شفا بکش رو سر علیرضای من وهمه مریض ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام یا ام البنین مشکل گشایی عالم مشکل زندگیم حل کن نزار ازهم بپاش بایه بچه ۷ ماه زندگیم فاطمه وار کن وشوهرسربراه وعاقبت بخیربشه ان شالله تا پسر زیر سایه پدر ومادر باخوبی وخوشی بزرگ بشه تا زندام ویا شمادهمیشه توزندگیم باشه ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۷ تير ۱۴۰۰
یا حضرت ام البنین شمارو به علمدار کربلا عباس، همه بیماران رو شما بده ما رو هم شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
Leila
۱۶:۰۹ ۲۶ تير ۱۴۰۰
یا ام البنین تورو قسمت میدم به پسرت عباس جواب کنکور پسرم خوب باشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۰۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یا ام البنین برای اولین بار ازت حاجت میخوام تورو به عباست قسم دست رد به سینم نزن...برای اولین بار در خونتو زدم نا امیدم نکن...میدونی مشکلم چیه،میدونی قلبم نا آرومه...واسطه شو تا حاجت روا شم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یاحضرت امولبنین این چندوقته که براهرچیزی روبهت میزنم رومومیگیری. منم مستاجرم شوهرم بیکاره.بچه دارم.ازت میخوام کمکم کنی این هفته قرعه کشی صندوق دربیام بدم صحاب خونم. یکاری براشوهرم پیدابشه یاحضرت امولبنین دادمت دست بریده حضرت عباست قسم نا امیدم نکن کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۲:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
خانم جان قسمت میدم به غیرت ابوالفضلت
امشب شب ولادته آقاس
خانم جان تو خوشحالی
من ازت عیدی میخوام خانم
خانم آبروم داره میره.خانومی کن و واسطه شو برام
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۵:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام خانم جان
خودم میدونم که خیلی شرمنده شما و پسراتونم ولی شمد بزرگید و بزرگوار ، خانم جان ، میشه برام واسطه بشید ؟؟؟ تو رو به دستای بریده ی عباست ، تو رو به آبروی امیرالمومنین قسمت میدم ، فرزند درونم سالم باشه و برام واسطه بشید صحیح و سالم بیاد بغلم ، به امام حسین علیه السلام که اربعین امسال رو قول میدم به نیابت از شما یکی رو راهی کربلا کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس م
۲۳:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
یا ام النین جان پسرت حضرت عباس قسمت میدم حاجت روام کن
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۶:۲۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام خانوم ام البنین دلم خیلی گرفته از بچگی خیری ندیدم یا تو فقر بزرگ شدم یا با بی پدری
بعدشم یه شوهر بد نصیبم شد .
بعد ۱۰ سال رنج خودت میدونی با نقشه طلاقم داد دوتا بچه تو جوونی بی پدر بزرگ کردم الان بعد ۱۳ سال بچه هامو داره ازم میگیره خودمم خونه ای و جایی ندارم خونه ی خودشو رهن کردم .منم میندازه بیرون .
یا ام البنین گره از کارم باز کن .خونه ی خوب نصیبم کن .نزار غم دوری بچه هام به دلم بمونه .نزار حالا که میرم تو غربت غمشونو بخورم عاقبت بخیرشون کن
هرچی من سوختم واسه بچه هام هزار بار خوشی و سلامتی و موفقیت بخواه .
Germany
زهرا
۲۲:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام مادرجان توروجان پسرت منتظرجواب آزمون استخدامي هستم سرنوشتم زندگيم آبروم همه چيزم ب اين آزمون بستگي داره خدايادل مامان وباباموشادكن خانم جان دستموبگير درحقم مادري كن نذرقربوني گفتم براحسينت بغض داره خفم ميكنه خداياپناهم باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام بر حضرت ام البنین یا حضرت ام البنین شوهرم را از دام اعتیاد نجات بده کمک کن زندگیم خوب شه
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۰۱:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
توکشورمون مشکلات عدیده کمرنگی وبی رنگی اعتقادی٬اقتصادی ازنوع وحشتناکش٬بیماریهای روحی_جسمی زیادو....بیداد می کنه.
یاام البنین٬کمکمون کنین٬عزت وامنیت کشورمون ثابت بمونه٬ومشکلاتمون حل بشه.
خبلی از خانواده های کشورگرفتارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
با عرض سلام خدمت عزیزان برای بر آورده شدن حوائج ذکراستغفار رو بگویید وصلوات بروح خانم ام البنین هدیه کنید انشاالله خدا صلاح بدونه بر آورده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
یا حضرت ام البنین تورو به حق این شب عزیز
حاجت همه مومنین و مسلمین رو برآورده بخیر بگردان
دل من خیلی وقته غم داره انشاالله همسرم به زودی زود آزاد بشه بی گناهیش ثابت بشه و پیش من و فرزندانش برگرده
یا ام البنین تورو به خون پاک امام حسین ع در روز عاشورا
به دو دست بریده حضرت ابوالفضل
به ضجه های زینبت
قسم میدم هیچ امیدی را نا امید نکن
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
السلام علیک یا بانو اُم البنین .س.
قسمت میدم به دو دست بریده آقام ابوالفضل و به ضجه های زینب .س. و به سر بریده امام حسینت آزمون استخدامی قبول بشم حاجتمو بده خانوم جانم.دوستان تو رو خدا برام دعا کنید که سرنوشتم به این آزمون بسته انشالله قبول بشم .الهی آمین
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ⚘⚘
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
توروخداواسه منم مادردلشکسته وغمگین دعاکنیدیاابوالفضل یاام النبین کمکم کن
۱۲
آخرین اخبار