جانشین انتظامی شهرستان بهار از تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو در محور‌های مواصلاتی شهرستان بهار خبر داد و گفت: خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

تصادف زنجیره‌ای ۵ خودرو در محور‌های مواصلاتی شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی نظری امروز جانشین انتظامی شهرستان بهار  با اشاره به تصادف خسارتی پنج دستگاه خودرو در مسیر و موج بازگشت مسافران نوروزی اظهار کرد: روز گذشته در محور مواصلاتی منتهی به همدان، پنج دستگاه خودرو از مسافران نوروزی که به صورت زنجیره‌ای تصادف کرده بودند مورد بررسی ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به لطف خدا این تصادف خسارت جانی در بر نداشت گفت: از مسافران عزیز خواستاریم با توجه به حجم تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان در مسیر بازگشت از سفر، از هرگونه عجله و شتابزدگی در رانندگی پرهیز کرده و با حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از کشف ۴ محموله با ۸ هزار و ۳۰۰ قطعه طیور غیر بهداشتی در نیمه دوم تعطیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد.

جانشین انتظامی شهرستان بهار در تشریح این مطلب گفت: کارکنان انتظامی شهرستان بهار در نیمه دوم تعطیلات نوروزی و با اجرای دقیق طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی چهار محموله طیور غیر بهداشتی را متوقف کردند.

وی گفت: این محموله‌ها که تعداد آن ۸ هزار و ۳۰۰ قطعه طیور بوده دارای ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده که همگی فاقد هرگونه مجوز بهداشتی است.

نظری در خاتمه گفت: این محموله پس از کشف برای سیر مراحل قانونی به همراه چهار راننده و چهار دستگاه خودرو به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان تحویل داده شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ د.ا

تصادف در شهرستان بهار

برچسب ها: پلیس راه ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.