خبر‌هایی از نقل و انتقالات منچستریونایتد؛

از شرط پوگبا برای تمدید قرارداد تا وضعیت لوکاکو و دخه آ

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ‌های اروپا خبر‌های متفاوتی درباره نقل و انتقالات به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش سان، پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد برای تمدید قراردادش با این باشگاه درخواست دستمزد هفتگی بالایی کرده است.

پل پوگبا که در هفته‌های اخیر خبر‌های زیادی درباره حضورش در رئال مادرید مطرح شده است، حالا در مذاکرات خود با سران یونایتد برای تمدید قراردادش درخواست دستمزد هفتگی ۵۰۰ هزار پوندی کرده است. این در حالی است که الکسیس سانچس در حال حاضر با ۳۵۰ هزار پوند در هفته بیشترین دستمزد دریافتی را در منچستریونایتد دارد.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید خود را آماده ارائه پیشنهادی ۱۲۵ میلیون پوندی به منچستریونایتد برای جذب پل پوگبا می‌کند.

خبر دیگر درباره بازیکنان من یونایتد این است که باشگاه پاری سن ژرمن حاضر است درخواست مالی داوید دخه آ. سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ را بپذیرد.

ایندیپندنت با انتشار این خبر می‌افزاید، این گلر اسپانیایی در حال ورود به آخرین سال قرارداد خود با منچستریونایتد است و می‌خواهد بالاترین دستمزد هفتگی را در یونایتد (حدود ۳۵۰، ۰۰۰ پوند) داشته باشد.

یونایتد تمایلی به پرداخت چنین مبلغی ندارد، اما علاقه PSG می‌تواند دست آن‌ها را مجبور به انجام چنین کاری کند.

خبر سوم از سرخپوشان شهر منچستر این است که مدیر برنامه‌های لوکاکو مهاجم بلژیکی این تیم گفته است، فصل تابستان درباره آینده این بازیکن تصمیم گیری خواهد شد.

سه سال دیگر از قرارداد فعلی این مهاجم ملی پوش بلژیکی که تابستان ۲۰۱۷ با مبلغ ۷۵ میلیون پوند از اورتون به یونایتد پیوست، باقی مانده است.

این مهاجم ۲۵ ساله در ۹۰ بازی برای یونایتد ۴۲ گل زده است.

مدیر برنامه‌های لوکاکو گفت: "در حال حاضر او روی به پایان رساندن فصل بسیار تمرکز دارد. رقابت برای کسب جایگاه سوم و چهارم در لیگ انگلیس بسیار فشرده است بنابراین اجازه دهید ببینیم درآینده در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد. "

"تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا مطمئنا هر قهرمانی را جذب می‌کنند بنابراین او خود را روزی در لالیگا می‌بیند. قطعا بوندسلیگا لیگ بسیار خوبی است. "


بیشتر بخوانید: 

ستاره مغضوب به سمت انگلیس متمایل شد


انتهای پیام/

خبر‌هایی از نقل و انتقالات بازیکنان من یونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار