۹ رویداد ورزشی- تفریحی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد

رئیس کارگروه اجتماعی و ورزش ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی منطقه آزاد چابهار گفت: ۹ رویداد ورزشی- تفریحی با هدف شادی و نشاط مسافران در ایام تعطیلات نوروزی در منطقه آزادچابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی آبروش  اظهار داشت: مسافران و علاقه‌مندان به ورزش حضور خوبی در تماشای برنامه‌های تفریحی و ورزشی داشته و از برنامه‌های اجرا شده استقبال کردند.

وی افزود: رویداد‌های برگزار شده ورزشی- تفریحی در منطقه آزاد چابهار شامل ساخت مجسمه‌های شنی در ساحل، مسابقات رالی اتومبیل رانی، مچ اندازی، موتور کراس، پنالتی زنی، پرواز بادبادک‌ها، روپازنی، طناب کشی و مسابقه قویترین مردان گردشگر بوده است.

وی بیان کرد: مسابقه ساخت مجسمه‌های شنی بین ۵۰ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی در ساحل شنی ورودی اسکله تیس برگزار و به ۱۰ نفر از برندگان جایزه نقدی اهدا شد.
رئیس کارگروه اجتماعی و ورزش ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی منطقه آزاد چابهار گفت: مسابقه پرواز بادبادک‌ها با شرکت ۵۵ نفر از مسافران و گردشگران در پلاژ ساحلی تیس برگزار و به ۱۰ نفر از برندگان جایره نقدی اهداء شد.

آبروش برگزاری مسابقات ماهیگیری با حضور مسافران در اسکله کشتی سازی امید و اهدای جوایز نقدی ولنسر به پنج نفر از برندگان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مسافران و گردشگران نوروزی، مسابقه قایقرانی با قایق صیادی برگزار و به سه نفر اول تا سوم جوائز نقدی اهداء شد.

انتهای یپام/گ

 رویداد ورزشی- تفریحی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد

برچسب ها: نوروز 98 ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار