واژگونی پژو ۴۰۵ قربانی گرفت

  رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهرستان ایرانشهر، یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

واژگونی پژو ۴۰۵ قربانی گرفتسرهنگ یداله ستوده  رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  یک فقره تصادف جرحی در محور " کتوکان -ابتر" از توابع شهرستان ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سه نفر سرنشین مرد به علت تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه هر سه سرنشین مصدوم و به بیمارستان خاتم انبیا (ص) شهر ایرانشهر منتقل شدند که متاسفانه راننده ۲۰ ساله خودرو به نام اسماعیل با وجود تلاش‌های تیم‌های پزشکی  به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار برای خود و دیگر هموطنان نباشیم.

انتهای پیام/ع

واژگونی پژو ۴۰۵ قربانی گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.