بی احتیاطی راننده کامیون پنج عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کرد

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت:بی احتیاطی راننده کامیون در برخورد با پژو ۴۰۵، پنج عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کرد.

بی احتیاطی راننده کامیون پنج عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کردسرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعت ۱۴:۰۰ ظهر امروز دوازدهم فروردین ماه یک فقره تصادف جرحی کیلومتر پنج محور زابل زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون اسکانیا به علت بی توجهی به جلو و رعایت فاصله طولی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ که در همان مسیر در حکرت بوده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه پنج سرنشین پژو ۴۰۵ که همه اعضای یک خانواده اند مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ بهروزی زاده با اشاره به اینکه علت تامه این حادثه رعایت نکردن فاصله طولی از سوی راننده کامیون بوده خاطر نشان کرد: فاصله طولی، مقدار فاصله بین دو وسیله نقلیه در حال حرکت می‌باشد و متناسب با سرعت وسایل می‌بایست تغییر کند و هرچه قدر سرعت وسیله نقلیه زیاد شود لازم است فاصله دو وسیله نیز زیاد شود چراکه به هنگام ترمز ناگهانی وسیله جلویی مدت زمان و فاصله زیادی نیاز است تا وسیله پشت سر بتواند عکس العمل مناسبی جهت جلوگیری از برخورد داشته باشد.

رئیس پلیس راهور شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان مقدار فاصله طولی مناسب را به صورت تقریبی به ازاء هر ۱۵ کیلومتر سرعت برابر با یک طول وسیله نقلیه در نظر گرفته اند، مثلا اگر سرعت وسیله نقلیه ۶۰ کیلومتر بر ساعت باشد نیاز است به اندازه چهار طول وسیله نقلیه خود با وسیله جلویی فاصله داشته باشد.

انتهای پیام/ع

بی احتیاطی راننده کامیون پنج عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار