دلخوری قلعه نویی از هواداران نساجی

هواداران نساجی وقتی سوت داور به نشانه پنالتی به صدا در نیامد، علیه سرمربی سپاهان شعار سر دادند که موجب ناراحتی وی از قائمشهری‌ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جدال قرمزپوشان قائمشهری و زردپوشان اصفهانی در کنار موقعیت‌های جذاب ایجاد شده، یک نکته تلخ داشت که شاید تا به اینجای فصل در وطنی دیده نشده بود.

هواداران نساجی که از بازی تیم خود رضایت داشتند، روی یکی از صحنه‌ها به زعم آن‌ها خطایی در محوطه جریمه سپاهانی‌ها اتفاق افتاد، اما داور آن را پنالتی تشخیص نداد و بازی ادامه یافت.

اما هواداران در واکنشی عجیب امیر قلعه نویی را مقصر این اتفاق دانستند و بر علیه او شعار سر دادند تا به نوعی شکایت خود را از مافیای پنهان در فوتبال اعلام کنند.

امیر قلعه نویی از این اتفاق شدیدا ناراحت شد و در حالیکه بازی در جریان بود، به جلالی گفت:

چرا جلوی تماشاگران را نمی‌گیری؟ من در بدترین شرایط دست نساجی را گرفتم، ۲ سال قبل زمانی که محمود فکری سرمربی نساجی بود، این تیم محتاج آب معدنی بود، همان زمان خودم کمک نقدی کردم و این را می‌توانید از فکری بپرسید. مالکان نساجی چه فرهاد صنیعی‌فر و چه رضا حدادیان را من به نساجی آوردم، حتی در دوره پرهام هم به نساجی کمک کردم، حالا حق من این است که در این ورزشگاه به من توهین شود؟

شعار‌ها به اوج خود رسیده بود که حدادیان از جایگاه ویژه خارج شد و برای هواداران نساجی به نشانه پایان شعار‌ها دست تکان داد که تا حدودی موثر واقع شد.

مجید جلالی هم در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی به این اتفاق واگنش نشان داد و در حمایت از همکار خود گفت که هواداران باید احساسات خود را کنترل کنند و موجب ناراحتی تیم‌های مقابل نشوند.

این اتفاق تلخ در حالی رخ داد که اعضای کانون هوادران نساجی در شب قبل بازی به استقبال کادرفنی سپاهان رفتند و شاید بتوان گفت: از هوادران نساجی که همیشه جزو کاندید‌های بهترین هواداران لیگ بودند هیچ کسی انتظار نداشت که اینچنین ناراحتی مهمان را رقم بزنند.

انتهای پیام/ م

واکنش عجیب هواداران نساجی به سرمربی سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.