خسارت سیلاب اخیر به تاسیسات آب ۱۶۱ روستای استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه از خسارت سیلاب اخیر به تاسیسات آب ۱۶۱ روستای استان خبر داد و گفت : آب هشت روستای آسیب دیده هنوز قطع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرامرز شوهانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های شدید چند وقت اخیر و وقوع سیلاب در اکثر نقاط استان، گفت : در جریان این سیلاب ۳۵۳ نقطه در معرض خطر در روستا‌های استان شناسایی و به تاسیسات آب و فاضلاب ۱۶۱ روستای استان آسیب وارد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل تاسیسات آب ۱۵۳ روستای استان برطرف شده، گفت : فعلا در هشت روستا قطعی آب داریم که آبرسانی سیار با تانکر برای این روستا‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه اضافه کرد: به محض فرونشست آب در این هشت روستا کار بازسازی و اصلاح خطوط آن‌ها برای رفع مشکل قطعی آب انجام خواهد شد.

شوهانی عمده روستا‌های آسیب دیده در جریان سیلاب اخیر را مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی، روانسر، جوانرود و ... دانست.

وی با اشاره به اینکه اکنون آب تمام روستا‌های استان سالم و بدون کدورت است، تاکید کرد: هیچ مشکلی در تامین آب روستا‌های استان نداریم .

 

 

انتهای پیام/د

۳۵۳ نقطه در معرض خطر در روستا‌های استان شناسایی شد

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.