امدادرسانی به بیش از هزار سیل زده خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون به یک هزار و ۶۲ شهروند سیل زده در مناطق مختلف استان امدادرسانی شده اند.

امدادرسانی به بیش از هزار سیل زده خراسان رضوی️به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۲۹ حادثه سیل و آبگرفتگی از ۲۵ اسفند پارسال تاکنون در خراسان رضوی رخ داد. در همین مدت ۱۸۵ حادثه در شهر‌ها و روستا‌های خراسان رضوی ثبت شد که شامل حوادث جاده ای، شهری، مناسبتی، کوهستانی، کارگاهی، ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک بود.


وی افزود: تعداد حادثه دیدگان سیلاب و آبگرفتگی استان یک هزار و ۸۲۲ نفر بود که به یک هزار و ۶۲ نفر از آنان امدادرسانی شد که از این تعداد چهار نفر مجروح شده و یک نفر جان باخت.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:شش مورد حادثه برف و کولاک نیز در تعطیلات رخ داد و این حوادث ۳۲۵ حادثه دیده در پی داشت که به آن‌ها امداد رسانی شد.


احمدی افزود: از ابتدای اجرای امداد و نجات نوروزی پرحادثه‌ترین شهر‌ها در خراسان رضوی مشهد، سبزوار و همچنین تربت حیدریه و نیشابور بوده‌اند.

طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند گذشته آغاز شده و تا پایان امروز  ادامه دارد.
 
 
انتهای پیام//م.م
 
 

فعالیت های هلال احمر خراسان رضوی در تعطیلات نوروز

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.