تأکید امام جمعه کرمان بر مدیریت جهادی در سال جدید

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کار در همه‌ی حوزه‌ها در سال ۹۸، مدیریت جهادی منسجمی می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار نورزی جامعه ورزش استان کرمان با وی، ضمن تبریک سال جدید، گفت: خداوند تبارک و تعالی می‌خواهد سال ۹۸ فرصت‌های بیشتری برای این مردم فراهم آید.
وی با تأکید بر اینکه در سال ۹۸ در همه‌ی حوزه‌ها مدیریت جهادی منسجمی می‌طلبد، افزود: هم در حوزه‌ی ورزش و هم جوانان نیازمند وحدت و همدلی از سویی و وقت بیشتری از سوی دیگر هستیم.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه در سال ۹۷ شاهد درخشش حوزه‌ی ورزش و جوانان استان کرمان بودیم، ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۸ هم شاهد ارتقای حوزه ورزش و جوانان باشیم.
وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: مطمئناً این کار از شما ساخته است و برایتان آرزوی موفقیت دارم.
محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی از سوی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان طی حرکتی خودجوش در سه پایگاه برای مردم سیل زده شمال کشور، گفت: هم اکنون پایگاه مرکزی واقع در چهارراه خورشید - جنب فرهنگسرای کوثر - خانه جوانان استان کرمان، پایگاه شماره یک در پردیسان قائم جنب دریاچه مصنوعی و پایگاه شماره دو در میدان کوثر در حال جمع آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به سیل زدگان شمال کشور هستند.
وی به مهمترین اتفاقات در حوزه‌ی ورزش و جوانان طی سال ۹۷ در کرمان اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند، حمایت‌های حضرتعالی و تلاش‌های همکاران، سال گذشته چه در حوزه جوانان و چه در حوزه ورزش، شاهد اتفاق خوبی بودیم که مهمترین اتفاق در حوزه‌ی ورزش، حضور ورزشکاران و مدال آوری آن‌ها در رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و در حوزه‌ی جوانان نیز برگزاری دومین مجمع ملی سمن‌های جوانان، رخدادی بزرگ و مهم در حوزه جوانان به میزبانی کرمان بود.
امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه‌ی عزیزان، لطف خداوند، دعا و حمایت حضرتعالی سال ۹۸ اتفاقات خوبی برای جامعه ورزش و جوانان استان کرمان رخ دهد.
وی با اعلام اینکه از ۲۶ فروردین جاری به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع)، هفته‌ی جوان آغاز می‌شود، افزود: در این هفته به اتفاق جوانان، حضور حضرتعالی می‌رسیم تا بدین ترتیب سال جدید در حوزه‌ی جوانان را نیز به برکت دیدار با شما آغاز کنیم.
انتهای پیام/ب

دیدار نورزی جامعه ورزش استان با امام جمعه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار