سهرابیان مقدم: لیست بدهی فدراسیون قایقرانی برای شخص خاصی نیست

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: لیست بدهی فدراسیون قایقرانی برای شخص خاصی نیست و این هزینه برای وسایل و امکانات مورد نیاز صورت گرفته است.

سهرابیان مقدم: بدهی ها برای فدراسیون است و به نام شخص خاصی ثبت نشده استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون قایقرانی کشورمان که در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۷ رئیس جدید خود را شناخت و علیرضا سهرابیان مقدم تا ۴ سال آینده سکان دار این فدراسیون خواهد بود، در ابتدای سال جدید با یک سری بدهی که از دوره‌ی قبلی باقی مانده است مواجه شده است.
بدهی‌های فدراسیون قایقرانی به شرح زیر می‌باشد.

  • ۲۰۰۰۰ دلار بابت خرید قایق از چین
  • ۶۵۰۰ دلار بابت قایق‌هایی که برای شرکت در مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا خریداری شدند.
  • ۷۵۰ پوند بایت حق عضویت فدراسیون جهانی بادبانی

این موضوع را از رئیس فدراسیون پیگیری کردیم و او در مورد پرداخت این بدهی‌ها توضیح داد.

علیرضا سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد بدهی‌های این فدراسیون گفت: این بدهی‌ها شخصی نیست و به اسم فدراسیون قایقرانی ثبت شده است. سعی می‌کنیم اسم فدراسیون را پاک نگه داریم و بدهی را پرداخت کنیم و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت. بدهی برای تمام فدراسیون‌ها وجود دارد و ما نیز مستثنی نیستیم. این هزینه‌ها برای خرید وسایل لازم برای فدراسیون بوده است.

او در مورد زمان ثبت این بدهی‌ها بیالن کرد: این بدهی‌ها از زمان قبل از حضور من در فدراسیون بوده، اما در هر صورت ما موظف به پرداخت آن هستیم. تاکید ما بر این نیست که این بدهی‌ها برای چه زمانی بوده، مهم این است که این بدهی به نام فدراسیون ثبت شده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: ما برای یک خانواده هستیم و اینکه بخواهیم خانواده خود را از گذشته تا به امروز تخریب کنیم کار دستی نیست و آینده بعد از ما نیز سعی می‌کند ما را تخریب کند. بدهی به هر اندازه‌ای باشد من و همکارانمان تلاش می‌کنیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم. این بدهی برای خرید وسایل و امکانات بوده و ملزم هستیم این بدهی را به هر نحوی پرداخت کنیم.

سهرابیان مقدم در مور جذب حامی مالی برای فدراسیون قایقرانی گفت: قبل از سال نو با تعدادی از حامیان مالی تماس گرفتیم و آن ها به ما قول سال ۹۸ را داده اند و مطمئنا با آغاز کار رسمی فدراسیون ما تلاش می‌کنیم حامیان خوبی را برای فدراسیون جذب کنیم.

او درمورد پرداخت نشدن حق عضویت در فدراسیون جهانی قایقرانی گفت: حق عضویت فدراسیون بادبانی پرداخت نشده بود و با رئیس فدراسیون جهانی بادبانی در این مورد صحبت کردیم. این پول هم پرداخت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

رئیس فدراسیون قایقرانی عازم مالزی می‌شود

برترین قایقرانان جهان معرفی شدند

سهرابیان مقدم: اجرایی کردن برنامه‌ها مستلزم حمایت وزارت ورزش و حامیان مالی است


انتهای پیام/

صحبت های سهرابیان مقدم در مورد بدهی های فدراسیون قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار