رئیس فدراسیون قایقرانی عازم مالزی می‌شود

سهرابیان مقدم برای پیگیری موضوع میزبانی ایران در مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا عازم مالزی می‌شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی عازم مالزی می شودبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون قایقرانی کشورمان در مرداد ماه سال ۹۸ میزبان مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا خواهد بود. مدتی پیش کمیته کاناپولو آسیا طی نامه‌ای به فدراسیون قایقرانی کشورمان اعلام کرد که بعضی از کشور‌های حاضر در این مسابقات (کشور‌های شرق آسیا) به علت فاصله‌ی زیادی که با ایران و ارتباط نزدیکی که این کشور‌ها با یکدیگر دارند حاضر به شرکت در این مسابقات نیستند و می‌خواهند میزبان این مسابقات تغییر کند.

علیرضا سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان روز یکشنبه ۲۵ فروردین عازم مالزی است تا در جلسه‌ای که فدراسیون‌های قایقرانی در آسیا در آن حضور دارند شرکت کند و موضوع میزبانی مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا را پیگیری کند.

سهرابیان مقدم در مورد این موضوع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزبانی ایران برای مسابقات کاناپولو آسیا در کنگره ثبت شده است. اگر مشکلی به وجود بیاید آنجا بررسی خواهیم کرد و تمام تلاشمان را می‌کنیم میزبانی در ایران باقی بماند و از حقانیتمان دفاع کنیم.


بیشتر بخوانید:

برترین قایقرانان جهان معرفی شدند

سهرابیان مقدم: اجرایی کردن برنامه‌ها مستلزم حمایت وزارت ورزش و حامیان مالی است

داورزنی: رئیس فدراسیون قایقرانی نباید تنها به منابع دولتی تکیه کند/ در مسائل ریز فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کنیم/ وزارت ورزش دنبال مهندسی انتخابات نیست


انتهای پیام/

سهرابیان مقدم برای پیگیری میزبانی کاناپولو به مالزی می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار