کمک ۷۶۰ میلیون تومانی اصفهانی‌ها به سیل‌زدگان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون ۷۶۰ میلیون تومان به صورت نقد و کالا به هم‌میهنان سیل‌زده خود کمک کرده‌اند و جمع‌آوری کمک‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مردم نیکوکار اصفهان از روز‌های آغازین گرفتاری هم‌میهنانشان در بحران سیل و آب‌گرفتگی برای یاری آن‌ها به میدان آمدند، گفت: تاکنون ۷۶۰ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری و ارسال‌شده است.

وی افزود: ۴۹۰ میلیون تومان از کمک‌های جمع‌آوری‌شده کالا و ۲۷۰ میلیون تومان وجه نقد است.

متین پور بابیان اینکه تاکنون ۱۰ محموله کمک‌های مردم استان به مناطق سیل‌زده اعزام‌شده است، گفت: محموله اول و دوم به مناطق سیل‌زده شمال و مابقی به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سراسر استان پس از تجمیع به‌سرعت به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌شود، گفت: در شهرستان‌هایی که حجم کمک‌ها بیشتر است به‌صورت مستقیم و بدون فوت وقت به مناطق هدف ارسال صورت می‌گیرد و در روز‌های اخیر از شهرستان‌های کاشان، لنجان و کوهپایه محموله‌های کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده اعزام‌شده است.


متین پور استفاده از همه ظرفیت‌های موجود را از ضروریات کمک به آسیب دیدگان سیل دانست و گفت: یک گروه طبخ غذا با تمام امکانات از شهرستان فلاورجان به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام‌شده است که ۲۰ هزار وعده غذای گرم را در مدت ۱۰ روز در اختیار مردم آسیب‌دیده از سیل قرا می‌دهد؛ همچنین یکی از موکب‌های اربعین حسینی با همکاری اداره منطقه پنج کمیته امداد اصفهان برای طبخ ۱۴ هزار وعده غذای گرم به مدت هفت روز به مناطق سیل زده اعزام می‌شود.

وی پرداخت الکترونیکی را آسان و سریع‌ترین راه کمک به سیل‌زدگان عنوان کرد و گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۰۳۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند.

انتهای پیام/م

 

کمک رسانی کمیته امداد اصفهان به مناطق سیل زده

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.