آسیب ۵۸۱ واحد مسکونی و فضای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه

سیل هفته گذشته به استان کرمانشاه خسارت‌هایی وارد کرده، گفت : ۵۸۱ واحد مسکونی و فضای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سیل اخیر آسیب دیده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در جریان سیل اخیر که قسمت اعظمی از استان‌های کشور را در برگرفت ۵۸۱ واحد مسکونی و فضای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمانشاه نیز دچار خسارت و آسیب شدند.

وی با بیان اینکه ۱۰۱ واحد از این واحد‌ها مسکونی بوده که به طور کامل و صددرصدی تخریب شدند، گفت : ۳۵۶ واحد آسیب دیده دیگر مسکونی و ۱۲۴ واحد نیز متعلق به فضای اشتغال و کسب و کار مددجویان کرمانشاهی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در جریان این سیل لوازم و اثاثیه بسیاری از منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد آسیب دیده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه خانوار‌های مددجو آسیب دیده از سیل در کرمانشاه از کمک معیشت دو برابری در فروردین ماه امسال بهره مند می‌شوند، بیان کرد: همچنین این نهاد بیش از دو میلیارد تومان اعتبار به منظور تامین لوازم منازل خانوار‌های آسیب دیده از سیل در استان اختصاص می‌دهد.

حسین خدرویسی با یادآوری اینکه تمامی منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد تحت پوشش بیمه حوادث هستند، تاکید کرد: همچنین خسارت‌های وارد شده به منازل مسکونی مددجویان از سوی سازمان بیمه گر پس از تعیین خسارات جبران خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

سیل اخیر که قسمت اعظمی از استان‌های کشور را در برگرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.