ساری در صحن علنی:

پیگیر لایروبی اهواز بودیم؛ اجازه ندادند

نماینده مردم اهواز گفت: در حضور وزیر نیرو موضوع لایروبی اهواز اعلام شده و حتی یک شرکت هلندی نیز به ایران آمد، اما اجازه این کار را ندادند.

پیگیر لایروبی اهواز بودیم؛ اجازه ندادندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ساری نماینده مردم اهواز در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۱۸ فروردین) مجلس در جریان بررسی جزئیات سیل اظهار کرد: متأسفانه در روستا‌هایی که با سیل درگیر هستند و احتمال سیل در آن‌ها وجود دارد به اندازه کافی ماشین آلات نیست. رهاسازی آب در شرایط امروز اشتباه است. بنده از آذرماه پیگیر هستم و اکنون باید پرسید که چرا تا اسفند ماه رهاسازی آب انجام نشده است؟

وی افزود: اگر ماشین آلات سنگین وجود ندارد چرا به رئیس جمهور و معاون اول ایشان اعلام نمی‌شود؟ در خصوص لایروبی رودخانه‌های استان رئیس مجلس گفته‌اند که نمایندگان اهواز چه زمانی به دنبال لایروبی بوده اند. باید بگویم در حضور وزیر نیرو این موضوع اعلام شده و حتی یک شرکت هلندی نیز به ایران آمد، اما اجازه این کار را ندادند.

نماینده اهواز تاکید کرد: عده‌ای در تضعیف مجلس گام بر می‌دارند، در صورتی که ایجاد سیل بند و لایروبی از وظایف وزارت کشور است؛ آیا به یاد دارید که ما نمایندگان در خصوص عملکرد آن‌ها اعتراض کردیم؟

وی افزود: آقای رئیس جمهور گفتندکه ضرر به مزارع و منازل مردم را جبران می‌کند، اما ما اکنون به دنبال جبران خسارت نیستیم.

ساری تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران استان بگوید آیا توانسته چادر برای همه تهیه کنند؟ آیا تهیه مواد غذایی کار سختی است؟ در سال ۸۴ دبی رودخانه ۳۴۰۰ متر مکعب بر ثانیه بوده است، اما امروز با ۲۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه رودخانه لبریز شده است.

وی بیان کرد: از ریاست جمهور می‌خواهم که نسبت به گسیل امکانات به استان اقدام کند، در استان امکانات وجود ندارد؛ از نمایندگان تقاضا دارم در هر شهری که هستند نسبت به گسیل امکانات به صورت خودجوش به استان اقدام کنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار