ارسال کمک نقدی و غیرنقدی کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهپایه اصفهان به سیل زدگان

رئیس کمیته امداد منطقه کوهپایه گفت:تاکنون خیران منطقه کوهپایه بالغ بر ۴۷ میلیون ریال وجه نقد و ۱۰۴ میلیون ریال کالا به سیل زدگان کمک کردند.

سیدحسن موسی کاظمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه کوهپایه اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با ارائه گزارشی از اقدامات کمیته امداد در جهت کمک به سیل زدگان استان لرستان اظهار کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی، با توجه به نیاز مبرم مردم عزیز سیل زده لرستان به مواد غذایی یک خودرو نیسان حاوی مواد غذایی اهدایی از مردم روستای جزه شامل (آب معدنی، کنسرو، تخم مرغ، قند و مواد شوینده) به ارزش بالغ بر صد میلیون ریال به منطقه سیل زده لرستان ارسال تا از طریق کمیته امداد استان لرستان در بین سیل زدگان توزیع شود.

سید حسن موسی کاظمی گفت:مردم نیکوکار و همیشه در صحنه منطقه کوهپایه بار دیگر تجلی بخش احسان و کمک به هم وطنان سیل زده بودند و امیدواریم در ادامه نیز این شکوه احسان برجسته، ادامه دار و مرهمی بر دل هم وطنان سیل زده و دچار بحران سیل باشد.

وی افزود:جمع آوری کمک به سیل زدگان از طریق مراکز نیکوکاری دارالقرآن تودشک، امام حسن مجتبی (ع) شهر سجزی و دفتر کمیته امداد بخش کوهپایه در حال انجام میباشد.

موسی کاظمی با اشاره به کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم بخش کوهپایه به سیل زدگان تاکید کرد:کمک نقدی جمع آوری شده تاکنون ۴۷۷۳۱۰۰۰ ریال و غیر نقدی به ارزش ۱۰۴۸۶۰۰۰۰ ریال بوده است و در مجموع تا این لحظه ۱۵۲۵۹۱۰۰۰ کمک نقدی و غیرنقدی در سطح بخش کوهپایه برای سیل زدگان جمع آوری شده است.

انتهای پیام/م
 

کمک رسانی مردم کوهپایه به مناطق سیل زده

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.