قاب‌های گلکسی فولد مانند خود گوشی لوکس و گران‌قیمت هستند

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است، برای گوشی گلکسی فولد کیف‌‎های چرمی گران‌قیمتی به فروش خواهند رسید.

کیف‌های چرمی گران‌قیمت گوشی منعطف سامسونگ راهی بازار می‌‎شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی منعطف جدید سامسونگ هنگامی که رونمایی شد علاوه بر جذابیت بصری و عملکرد جالب به یک دلیل دیگر نیز معروف شد. قیمت ۲۰۰۰ دلاری این دستگاه بسیاری از کسانی که در انتظار رونمایی این گوشی بودند را شوکه کرد.

اگر شما آنقدر پول داشته باشید که بتوانید گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی فولد را خریداری کنید، باید خیلی بیشتر از قیمت این گوشی سرمایه داشته باشید. اگر این طور باشد پس می‌توانید وسایل دیگری که برای این گوشی عرضه می‌شوند را نیز بخرید. باید این مسئله را گوش زد کنیم که وسایل این دستگاه نیز مانند خود آن گران قیمت خواهند بود.

این مسئله به معنی آن است که شما در نظر داشته باشید، گلکسی فولد یکی از گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که تا به حال ساخته شده است. شرکت خرده‌فروشی آنلاین MobileFun اخیرا فهرستی برای کیف چرمی رسمی سامسونگ که در آینده برای Galaxy Fold عرضه خواهد شد، منتشر کرده است.

کیف‌های چرمی گران‌قیمت گوشی منعطف سامسونگ راهی بازار می‌‎شوند

تا به اکنون این کیف‌های چرمی در دو رنگ معرفی شده‌اند. رنگ‌های سیاه و سفید که هر کدام به قیمت ۱۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند. متاسفانه هنوز هیچ عکسی از آن‌ها در فضای مجازی منتشر نشده است. با توجه به قیمت بالای آن، ما یک کیف با طراحی بسیار خاص انتظار داریم که ارزش قیمت بالای آن را داشته باشد. طراحی این کیف‌ها باید به قدری خاص باشد که گوشی منعطف سامسونگ را در خود جای دهد.

همچنین چند گزینه غیررسمی دیگر در MobileFun وجود دارند که ارزان‌تر از مدل رسمی هستند. این کیف‌ها به ترتیب ۴۳.۹۹ دلار و ۶۵.۴۹ دلار قیمت دارند. Galaxy Fold در روز ۲۶ آوریل در اروپا و انگلیس پیش فروش خواهد شد و در روز سوم ماه مه در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:عملکرد نه‌چندان خوب گلکسی فولد در بنچمارک!


انتهای پیام/

کیف چرمی گلکسی فولد سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار