گوگل صاحبان Android TV را با تبلیغات زیاد کلافه کرده است

گوگل در نسخه جدید و بروزرسانی شده اندروید تی‌وی کاربران این برنامه را با تبلیغات بسیار زیاد خود خسته می‌کند.

گوگل صاحبان Android TV را با تبلیغات خود غافلگیر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل با افزایش قابل توجه تبلیغات در نسخه جدید Android TV کاربران این اپلیکیشن را خسته کرد. با این که در اکثر قریب به اتفاق بروزرسانی‌های دستگاه‌‌ها و اپلیکیشن‌‍‌های مختلف نتایج خوبی حاصل می‌شود و ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران قرار می‌‎‌گیرد ولی به نظر می‌رسد این بار بروزرسانی جدید اندروید تی‌وی که از سوی گوگل ارائه شده است نتیجه بالعکس داشته و با نارضایتی کاربران همراه بوده است.

مسئله‌ای که موجب نارضایتی و عدم استقبال از برنامه جدید Android TV در بین کاربران شده است، افزایش قابل توجه میزان نمایش تبلیغات در این برنامه است. هر چند میزان کیفیت تصاویر و رابط کاربری نیز در نسخه جدید بهبود یافته ولی ایراد بیان شده تا حدی آزار دهنده است که مزایای دیگر این برنامه را بی‌ارزش می‌کند.

شرکت‌های تولید کننده تلویزیون بسیاری در جهان از اپلیکیشن اندروید تی‌وی در محصولات خود استفاده می‌کنند که در این میان سونی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگانی است که تلویزیون‌های خود را به Android TV مجهز کرده است. به وجود آمدن مشکلات جدید در این اپلیکیشن می‌تواند صدمات زیادی به میزان فروش تلویزیون‌های سونی در سراسر جهان وارد کند.

گوگل صاحبان Android TV را با تبلیغات خود غافلگیر می‌کند

حال باید دید در ادامه و پیش از رفع مشکلات به وجود آمده از سوی گوگل، سونی چگونه برای حل مشکل تلویزیون‌های خود اقدام می‌کند. مدیران سونی با ابراز تاسف از عملکرد نامناسب Android TV به مشتریان خود قول داده‌اند که بدون نگرانی از نقص عملکردی در تلویزیون‌های سونی می‌توانند این دستگاه‌ها را خریداری کنند زیرا این شرکت هیچ‌گاه خود را تنها محدود به برنامه‌ای خاص نمی‌کند و راه‌های دیگری نیز برای خدمت رسانی برتر در اختیار دارد.

یکی از پیشنهادات سونی به خریداران تلویزیون‌های خود تنظیم دستگاه با پروفایل محدود است تا کمتر مورد آزار تبلیغات بیهوده قرار گیرند. گوگل اعلام کرد: " اندروید تی‌وی متعهد به بهینه سازی و شخصی سازی سرگرمی در خانه است و با چنین هدفی به طور حتم ما ایرادات به وجود آمده را به زودی رفع می‌کنیم. "


بیشتر بخوانید: گوگل بار دیگر برای بروزرسانی نقشه خود از ویز الگوبرداری کرد!


انتهای پیام/

غافلگیری صاحبان Android TV از نحوه عملکرد نسخه جدید این برنامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار