جواب تست‌های شارژ معکوس گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

تست‌های انجام شده روی شارژ معکوس گوشی‌های Galaxy S10 با لوازم جانبی سامسونگ جواب‌های امیدوارکننده‌ای داشتند.

جواب تست‌های شارژ معکوس گلکسی اس 10 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست مانند گوشی‌های قبل از خود یعنی P30 Pro و Mate 20 Pro که هر دو ساخت شرکت هوآوی بودند، سه گوشی Galaxy S10 سامسونگ هم دارای فناوری شارژ معکوس بی‌سیم هستند که با نام PowerShare در گوشی‌های سامسونگ شناخته می‌شود و می‌تواند لوازم جانبی این شرکت مانند سامسونگ باد و ساعت مچی هوشمند سامسونگ را به صورت کامل پر کند.

شارژ شدن دستگاه‌های مختلف توسط شارژ معکوس گوشی‌های Galaxy S10 به این صورت نیست که به صورت مساوی از میزان شارژ گوشی کم شود و به همان نسبت به شارژ سامسونگ باد و گلکسی واچ اکتیو اضافه شود بلکه شارژ معکوس سامسونگ در مدت زمان مشخص باتری لوازم جانبی را پر می‌کند و فقط درصدی از شارز کامل دستگاه کم می‌شود. آزمایش‌ها نشان داده است که در طول مدت ۳ ساعت و ۲ دقیقه گوشی سامسونگ می‌تواند تنها با از دست دادن ۲۵ درصد شارژ خود، گلکسی باد‌های خود را شارژ کند و در آزمایشی دیگر مشخص شد که تنها با ۲۹ درصد کاهش شارز باتری، در طول ۳ ساعت و ۲۶ دقیقه، گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به طور کامل شارژ می‌شود.

این آزمایش‌ها هر دو با گوشی Galaxy S10e انجام شده‌اند و می‌توانند با گوشی‌های دیگر جدید سامسونگ هم انجام شوند. این تست‌ها در صورتی نتایج خود را داده‌اند که باتری لوازم جانبی سامسونگ به صورت کامل خالی شده‌اند و خاموش شده‌اند. گفتنی است، باتری کیس ایرباد‌های سامسونگ، ۲۵۲ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و ظرفیت گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. باتری ساعت هوشمند جدید سامسونگ کوچکتر از ایرباد‌های این شرکت است، اما شارژ این دستگاه توسط PowerShare بیشتر از شارژ ایرباد‌های این شرکت طول می‌کشد.

جواب تست‌های شارژ معکوس گلکسی اس 10 مشخص شد

به صورت خلاصه، می‌توان گفت که درست است حدودذ سه ساعت برای پر شدن باتری دستگاه‌های ساموسنگ زمان لازم است ولی گوشی‌های Galaxy S10 می‌توانند در مواقع اورژانسی، یک فرد را نجات دهد. با استفاده از PowerShare، کاربران می‌توانند ایربادهای سامسونگ که به صورت کامل شارژ خود را از دست داده‌اند پس از یک ساعت فعال کنند و تا دو ساعت به موسیقی گوش کنند و یا با پر کردن کامل گلکسی واچ با این فناوری، کاربران می‌توانند دو روز کامل فعالیت‌های خود را تحت نظر بگیرند.


بیشتر بخوانید: شارژ کامل گوشی تنها در ۱۷ دقیقه! +فیلم


انتهای پیام/

آزمایش‌های PowerShare سامسونگ مطلوب بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.