تاریخ عرضه گلکسی فولد در بازار مشخص شد

به تازگی تاریخ عرضه گوشی هوشمند گلکسی فولد شرکت سامسونگ مشخص شده است.

تاریخ عرضه گلکسی فولد در بازار مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن‌های همراه در چند سال اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و دنیای سیاه و سفید نوکیا جای خود را به گوشی‌های لمسی و چند رنگ داده است. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از غول‌های ساخت وسایل ارتباطی اقدام هر ساله از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. این‌بار این شرکت بزرگ کره‌ای با خلاقیت خود دست به ساخت تلفن همراه تاشو، با نام گلکسی زده است. به گفته کارشناسان شرکت سامسونگ این تلفن جدید رهبر نسل آینده تلفن‌های همراه خواهد بود. این تلفن همراه دارای چرخ دنده‌هایی است که داخل دستگاه قرار دارند و از خارج تلفن قابل مشاهده نیستند.

این تلفن همراه در حال معمولی و بسته دارای نمایشگر ۴.۶ ایتنچ با رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ است که با باز کردن گوشی این اندازه و رزولوشن به ۷.۳ و ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ تغییر می‌کند. گلکسی فولد دارای حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم است. پردازنده این تلفن همراه ۸ هسته‌ای بوده و از پردازنده گرافیکی Snap Dragon۸۵۵ استفاده خواهد کرد.

تاریخ عرضه گلکسی فولد در بازار مشخص شد

این تلفن همراه دارای سه دوربین مجزا است، دوربین سلفی این گوشی در حالت بسته ۱۰ مگاپیکسل است که در حالت باز به دوربین ۲ گانه و کیفیت ۱۰ مگاپیکسل تغییر می‌کند. سومین دوربین گلکسی فولد دوربین پشت و معمولی آن بوده که دوربینی سه گانه با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل است. بنابر گفته‌های شرکت سامسونگ این تلفن همراه در تعداد کمتری نسبت به گوشی Galaxy S10 تولید و عرضه خواهد شد.

برخلاف گوشی تاشو شرکت هوآوی که به بیرون بسته می‌شود، گلکسی فولد به داخل بسته خواهد شد چرا که از این طریق خطر آسیب رسیدن به نمایشگر بسیار کاهش می‌یابد. همچنین قیمت این تلفن همراه از هم نوع چینی خود کمتر خواهد بود. بیش از یک ماه از معرفی این تلفن‌همراه توسط سامسونگ گذشته است و به تازگی تاریخ عرضه این تلفن‌همراه منتشر شده است.

تاریخ عرضه گلکسی فولد در بازار مشخص شد

کمتر از یک ماه تا آغاز پیش خرید این تلفن‌همراه باقی مانده است و کاربران در ۱۵ کشور از قاره اروپا می‌توانند از تاریخ ۲۶ آوریل اقدام به پیش خرید این گوشی کنند. این تلفن‌همراه به زودی و احتمالا در تاریخ ۳ می، در کشور‌های اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، رومانی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلستان قابل خرید خواهند بود. تاریخ عرضه این تلفن‌همراه در کشور ما هنوز مشخص نیست، اما از آنجایی که این شرکت پرطرفدارترین کمپانی ساخت تلفن‌همراه بین هموطنان ماست انتظار می‌رود پس از مدتی کوتاه از عرضه جهانی در کشور ما قابل خرید باشد.
اما قیمت این دستگاه در کشور‌های اروپایی ۲۰۰۰ یورو خواهد بود، اما با افزوده شدن مالیات بر آن، به ۲۲۶۰ یورو افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: اطلاعات سامسونگ گلکسی A60 و A70 فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

گلکسی فولد به زودی پیش فروش خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار