آپدیت نرم‌افزاری فورد فیستا، قدرت آن را به ۲۲۲ اسب‌بخار می‌رساند

یک پکیج ارتقاء نرم‌افزاری برای فورد فیستا ارائه شده که قدرت آن را تا ۲۵ اسب‌بخار افزایش می‎دهد.

آپدیت نرم‌افزاری فورد فیستا، قدرت آن را به ۲۲۲ اسب‌بخار می‌رساندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مالکان جدید‌ترین مدل فورد فیِستا ST می‌توانند با خرید یک پکیج نرم‌افزاری ارتقاء یافته، توان خودروی خود را افزایش دهند. این پکیج نرم‌افزاری که توسط تیونر مشهور محصولات فورد با نام Mountune ارائه شده امکان افزایش توان خودرو را از 197 اسب‌بخار به 222 اسب‌بخار دارد. همچنین این بسته که با نام m225 شناخته می‌شود در کنار توان خودرو، گشتاور آن را نیز افزایش می‌دهد. در حالت استاندارد این خودرو توسط موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر توربو گشتاور 290 نیوتن‌متر را ثبت می‌کند که پس از نصب پکیج m225 گشتاور آن به 340 نیوتن‌متر می‌رسد که عدد قابل توجهی است. این افزایش گشتاور این امکان را به راننده می‌دهد تا در دور موتور پایین‌تر از توان بیش‌تری بهره‌مند باشد.

نتیجه این افزایش توان و گشتاور، بهبود نیم ثانیه‌ای شتاب صفر تا صد نسبت به نسخه استاندارد را به دنبال داشته است. همچنین مدت زمان رسیدن سرعت از 50 به 100 نیز حدود 1 ثانیه بهبود را تجربه کرده است. شرکت تیونینگ Mountune یک تغییر مکانیکی نیز برای این محصول درنظر گرفته که زمان‌بندی باز بودن ورودی‌های هوای موتور را افزایش می‌دهد تا هوای بیش‌تری به موتور برسد و احتراق کامل‌تر باشد.

برای نصب پکیج نرم‌افزاری m225 تنها به اتصال گوشی هوشمند به خودرو از طریق بلوتوث احتیاج است تا آپدیت سیستم به صورت اتوماتیک انجام شود. سه امکان جدید در این آپدیت به خودرو اضافه می‌شود که شامل حق انتخاب حالت استاندارد خودرو، حالت نیرومند شده تیونر Mountune و همچنین ارتقاء در سیستم ایمنی خودرو جهت جلوگیری از سرقت و جلوگیری از جرایم رانندگی می‌شود.

این سیستم به رانندگان اجازه می‌دهد که ظرف مدت زمان دو دقیقه از حالت استاندارد به حالت تیونینگ شده و برعکس تغییر وضعیت دهند و برای این کار تنها اتصال گوشی هوشمند به خودرو لازم است.


بیشتر بخوانید: مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلم


انتهای پیام/

پکیج نرم‌افزاری برای ارتقاء فورد فیستا

برچسب ها: فناوری ، فورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.